ACID Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 hoe verander ik de beeldresolutuie van vice city ? het lukt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 Ga naar Options, dan Display Setup, en dan kun je Screen Resolution aanpassen. Druk op Enter om het aan te passen. Maar let op! Deze functie is geblokkeerd als je in het pauzemenu zit vanuit Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ACID Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Ga naar Options, dan Display Setup, en dan kun je Screen Resolution aanpassen. Druk op Enter om het aan te passen. Maar let op! Deze functie is geblokkeerd als je in het pauzemenu zit vanuit Vice City. ja dit weet ik wel maar als ik m'n resolutie wil veranderen, dan sluit m'n spel af hoe kan dit ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Misschen dat je hem danop een resolutie zet dat je pc niet aan kan. Heb het zelf nooit gehad.. Bijvoorbeeld dat je hem op 32 bit zet, terwijl je pc staat ingesteld op 16 ofz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ACID Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 de resolutie van m'n pc is: 1024x768 32 bit maar als ik de resolutie in gta vc verander sluit het spel af iemand nog ideeén ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.