Dwayne Forge Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Stormwayng heet het ongeveer heeft iemand nog tips voor die missie je moet met je motor op het vliegtuig zien te komen. Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Waarschijnlijk bedoel je de missie Stowaway. Hierbij moet je met een motor de laadruimte van een vliegtuig binnenrijden voordat deze opstijgt. Het is de bedoeling dat je eerst rechtuit rijdt om de tonnen te ontwijken en zodra je in de buurt bent pas naar binnen te sturen. Mocht je niet genoeg snelheid krijgen kun je een aerodynamischere houding aannemen. Dit doe je door op de motor naar voren te leunen en weer los te laten en weer naar voren te leunen. Als je dit snel achter elkaar doet zal CJ als het waren op de motor gaan liggen en zul je meer snelheid maken. Mocht dat niet helpen heb je waarschijnlijk een probleem. Het probleem komt door de configuratie van je pc. Sommige pc's zijn niet in staat deze missie te voltooien omdat de vliegtuig verspringt. Als eerste kun je de frame limiter uitzetten. Dit kan onder setup -> grapichs -> advanced. Mocht dat niet werken kun je in het savegame aanvraag forum een aanvraag doen zodat iemand anders de missie voor je haalt. Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Deze missie heet 'Stowaway', maar goed ik zal je uitleggen hoe de missie in elkaar steekt. Je moet achter het vliegtuig aan om het te exploderen. Dit ga je doen met een motor en het kan dus aan je computer liggen dat je te sloom gaat, maar het is aan te raden om de Frame limiter op uit te zetten, zo kan je computer sneller werken indien de kracht daarvoor is en dan zal je vanzelf sneller gaan. Ook kan het hem zitten in de graphics, zet deze lager in je instellingen menu onder 'Options > Display Setup > Advanced', daar kun je altijd de resolutie veranderen. Onthoud, hoe lager de resolutie hoe sneller het spel loopt, omdat het minder kracht nodig heeft. Ook kun je het voorover hang trucje proberen druk met deze truc heel snel achter elkaar het pijltje naar voren in. Je zult merken dat je sneller gaat, en daarnaast zijn er ook nog diverse routes, maar in mijn opinie kun je gewoon het beste via de de weg gaan die jij het beste vindt. En mocht dat nog niet lukken dan dan zou je bijvoorbeeld 'dit' filmpje kunnen kijken. Verder komt het neer op de juiste stuur bewegingen maken en probeer de blikken gewoon te ontwijken dan moet het goed komen. Mocht dit niet het geval wezen dan hoor ik dat graag. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Alle mensen die me geholpen hebben dankjewel ik probeerde dat voor over buigen op je motor trukje en toen kwam ik in die vliegtuig ik heb de missie nu gehaald THX mensen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.