Dizzee Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Na een maand heb ik mijn photoshop weer eens geopend. De signatures wouden niet goed lukken, daarom heb ik me maar bezig gehouden met het maken van een nieuwe template. Rates, comments, complimenten, tips,... zijn gewenst. Reageren
BigT Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Heb je die wel gemaakt ? Want er staat een raare taal. En dat doen ze meestal als je hem download. LOL je moet wel dingen posten die van jou zijn. hahah Kijk die copyright Bewerkt: 6 maart 2007 door BigT Reageren
Ewoud Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Heb je die wel gemaakt ?Want er staat een raare taal. En dat doen ze meestal als je hem download. LOL je moet wel dingen posten die van jou zijn. hahah Kijk die copyright Dat heet lorem ipsum! Een standaard opvul taal die gebruikt wordt door designers/coders. En deze template heeft hij zelf gemaakt. Eerst bewijzen hebben voordat je iemand beschuldigd ergens van. Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Heb je die wel gemaakt ?Want er staat een raare taal. En dat doen ze meestal als je hem download. LOL je moet wel dingen posten die van jou zijn. hahah Kijk die copyright Zucht... De laatste keer dat ik op mijn identiteitskaart keek stond er nog altijd dat mijn naam 'Arne De Baets' is. Die copyright heb ik erop gezet... En wat die rare tekst betreft, dat is lorem ipsum. Klik hier voor meer informatie Reageren
BigM Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Heb je die wel gemaakt ?Want er staat een raare taal. En dat doen ze meestal als je hem download. LOL je moet wel dingen posten die van jou zijn. hahah Kijk die copyright Lach me kijhard uit als ik ernaast zit maar arne is volgends mij de naam van dizzee en is dus wel degelijk door hem gemaakt. Dat taaltje heeft hij zo denk ik gedaan omdat er puure onzin staat Maar hij moest het toch opvullen met wat. Wrong or not? Verder ziet het er erg mooi uit hoor. Maar ik vind hem toch wel vrij saai. En de banner vind ik erg mooi maar niet passen bij het onderwerp. Het ontwerp is wel lekker strak en duidelijk. Alles is goed te lezen en niks vloekt bij elkaar. Ik vind dit mooi hoor. 8.5 Maar de volgende keer kan je meer doen met je banner. En iets anti-sombere kleuren mag van mij wel . Edit:Man wat is dit ewoud en dizzee waren me allebij voor. Voor zover ik zag. Vind ik niet lief Jongens/ Sorry ewoud:Meisje Bewerkt: 6 maart 2007 door BigM Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) ROFL... 2 post en nog steeds geen rates. Arne is de naam van dizzee. het template is zoals hierboven al is gezecht gewoon zelf gemaakt. De banner vind ik juist wel bij bij de rest passen.. verder heb je mooi gebruik gemaakt van kleurverschil. Al met al een mooie 8 waard Bewerkt: 6 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
BigM Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 ROFL... 2 post en nog steeds geen rates. Ik weet niet of jij je ogen kan gebruiken maar als je het tweede deel van mijn post doorleest kan je daar me rate lezen. Volgends mij word dit ook nog gezien als spam. Maar mensen dus ter verduidelijking. Het tweede deel van mijn eerste post is de rate. Met als gevolg een 8.5 Reageren
SummerBase Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Na wat gekibbel onderling zal ik ook mijn mening over deze creatie geven. Ik was het al eerder van plan, maar ik denk dat het er toen niet echt van gekomen is, dus bij deze. Toen ik deze creatie bekeek werd me direct al één ding duidelijk "This is an Dizzee creation". Na jouw vorige template heb ik niet echt veel meer van jouw gezien op grafisch gebied, maar ik moet zeggen dat ik jouw ver vooruit zie groeien. Echter heb ik wel wat op en aanmerkingen op deze creatie, ook heb ik complimenten, maar goed laat ik beginnen. De Header is het icoon van deze website en sluit bijna volledig op alle onderdelen aan. Het stads gevoel komt hier sterk naar voren door de voorbij vliegende lichtjes. Opzich heeft dat niet zo veel met gaming te maken, dus je zou bijvoorbeeld in een volgende template iets met gaming kunnen kiezen. Zo maak je duidelijk dat het om een gaming site gaat. Ook vindt ik het font er niet zo goed bij passen, misschien kan je hem een lichte border geven? Zodat hij wat meer opvalt op de geëgaliseerde licht verschijningen. Verder is de header goed uitgewerkt, en als je dat goed uitwerkt geef ik je met gemak een 9.5 voor dit onderdeel. Als we dan verder gaan kijken, zie ik dat je al bezig bent om professionele templates te maken. Echter moet ik zeggen dat ik die licht lila gekleurde balken niet zo mooi er bij vindt passen. In dit ontwerp zou ik kiezen voor een andere kleur denk aan oranje, rood of zelfs donker geel. Opzich is het wel mooi zo, maar het combineert naar mijn mening niet zo goed. Verder kan je hier en daar het ontwerp nog eens bekijken, want het ziet er erg leuk uit, maar als je er met een kritisch oog op gaat kijken kom je eigenlijk altijd wel wat tegen. Bij deze dus mijn commentaar en nu de complimenten en de becijfering. Als je goed gaat kijken op de template zie je dat er een heel uitgebreid patroon in zit. Op veel helderheid niveaus zie je dat niet zo goed, maar als ik op mijn scherm er beter op ga kijken zie ik dat het een heel uitgebreid ondergronde template is. Hij is mooi, strak en design vol in elkaar gezet en al met al zou ik hem wel willen gebruiken op mijn website. Nu nog even mijn becijfering. De header zou zoals ik al aangaf voor een 9.5 gelden als je hem nog wat perfectioneert, maar nu geef ik hem een 8. De tekst mag wat meer in het zicht in de content vakken dus die geef ik een 8.5. De algemene indruk is erg goed en die durf ik dan ook met gemak een 9 te geven, verder is het erg stijlvol en het past ook een beetje bij mijn stijl dus een eindcijfer mag wat mij betreft eindigen op een kersverse 9. Proficiat Arne en ik ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.