Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had gister avond niets te doen en ik ben maar gaan photoshoppen!! Ik vind deze best wel goed gelukt!!

V1:

bubbasparxxxcopywn9.jpg

V2:

bubbasparxxxcopy1be3.jpg

Graag, Rates, Comments and TIPS!!

Geplaatst:

ik vind de effecten heel goed gedaan alleen vind ik niet echt dat ze passen bij mensen, meer bij game renders.

Ook vind ik de font iets te blokkerig/onduidelijk.

overigens, de effecten op je background met de gebouwen vind ik mooier en beter passen dan bij je render.

voor de rest :

mooi werk :klap:

Geplaatst:

Ten eerste zie k het verschil tussen V1 en V2 niet, maar dat zal dahn wel weer aan mij liggen 0_0

De font is inderdaad een beetje onduidelijk, maar past tegelijk wel bij de render zelf. background zit er ook goed in en past goed bij de stijl.

Tja, ondanks ik niet van blanke "wannabe The Game"s houd, is dit tog een mooi stukje werk.

Een 7.9 voor KR :tu:

Geplaatst:
Ten eerste zie k het verschil tussen V1 en V2 niet, maar dat zal dahn wel weer aan mij liggen 0_0

De font is inderdaad een beetje onduidelijk, maar past tegelijk wel bij de render zelf. background zit er ook goed in en past goed bij de stijl.

Tja, ondanks ik niet van blanke "wannabe The Game"s houd, is dit tog een mooi stukje werk.

Een 7.9 voor KR :tu:

Dankje Pennywise The Clown.. voor je RATE en COMMENT..

Misschien nog andere die RATE, COMMENT AND TIPS willen geven

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...