Pennywise The Clown Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik heb weer wat zitte kloten met de photoshop trial. Waarschijnlijk zal dit mijn laatste werkje zijn voordat ik de echte versie ga aanschaffen. De trial is namenlijk verlopen Graag rates and comments! Reageren
BigT Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Ik vind hem niet zo mooi. De Text is lelijk. En die Grand Theft Auto kon je wel wat meer bewerken zodat het lijkt dat het op die hoed is. Sorry maar hiervoor krijg je een dunne 6je EDIT: Oja en je kan ook nog wat doen aan je kwaliteit van de render . Bewerkt: 6 maart 2007 door BigT Reageren
SWYV Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 het is zeker voor de mafia stories? best jammer dat die modding team niet zo goed leesbaar is door de MS letters maar de rest ziet het wel mafia achtig Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Thnx for the rates... Altijd fijn om negatieve reacties te krijgen, Zo kun je er namenlijk wat mee doen Nog iemand? Reageren
SWYV Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 mss nieuwe achtergrond ipv alleen zwart, mss huis van Godfather als achtergrond? zou wel mooier zijn maar als jij binnenhuis wilt kun jij altijd muur met raampje gebruiken zou ik zeggen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 De zwarte achtergrond is nou juist de bedoeling. Ik heb er schijnwerpers tegenaan gezet zodat het op een soort van logo lijkt, maar met backgrounds komt het licht er niet mooi in terug. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.