basgta Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) ik had gehoord dat je save games kan downloade en dan in het spel zetten hoe moet dat? Bewerkt: 6 maart 2007 door basgta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 Hey . Op deze site kan je de savegames van Vice City downloaden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=34439 Daar staat ook uitgelegt hoe het moet . Hopelijk heb je wat aan de uitleg. Als je nog vragen heb, stel ze gerust! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 Dit is inderdaad mogelijk. Je download een savegame van een site zoals deze, daarna pak je hem uit en zet je hem in een map genaamd GTA Vice City User Files, deze map bevind zich in Mijn Documenten. Wanneer je hem daarin hebt gezet kun je de savegame loaden en dan zul je met die savegame verder kunnen spelen. Hierdoor kun je bepaalde missies makkelijk herspelen, ook is het mogelijk om een 100% savegame te downloaden, met zo'n savegame is je hele spel al uitgespeeld en ben je lekker sterk. Ik heb nog 2 handige links voor je, ten eerste heb ik een topic waar alle missies voor Vice City instaan, deze missies zijn behaald door Ruurd31, -Matthijs-, SummerBase en ikzelf. Boven in de post zul je nog een uitgebreide uitleg krijgen, in die uitleg word handig uitgelegd hoe je de savegame installeerd. Als 2e heb ik nog een link met de 100% savegame voor je. -Vice City missies topic -100% savegame van Vice City Lees het topic nog een goed door en je zult het helemaal snappen 'bas'. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.