Kevin1993 Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Hallo, Ik heb een vraagje en dat is het volgende: Als ik een server wil ingaan geeft SA:MP steeds een Error aan dat hij gta_sa.exe niet kan vinden. Dan geeft hij een scherm aan waar ik een map kan kiezen waar hij gta_sa.exe wel kan vinden dus heb ik bij E:/GTA.SAN.ANDREAS maar geprobeert en dit lukt ook niet kan iemand mij Helpen!? Alvast bedankt! Reageren
BigT Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 heb je gta sa illegaal ? Als dat zo is kan het zijn dat je een andere vision hebt. Of als jou gta sa vanaf het begin heb. Je hebt volgensmij gewoon een verkeerde vision (dat is patchbaar). Klik hier Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ha die Kevin1993, kan het er misschien niet aan liggen dat je een GTA San Andreas versie 2 hebt? Als je dit hebt zie je dat rechtsonder in het San Andreas menu en dan kan je dus geen online multiplayer modificaties spelen. Mocht je terug willen dan moet je twee bestanden genaamd 'Main.scm en Script.img' in de map: 'Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script' zetten. Deze bestanden heb ik even voor jouw in de bijlage van dit bericht gezet. En mocht je wel gewoon GTA San Andreas v1 hebben dan is er natuurlijk niks aan de hand. En vergeet tevens ook niet om een back-up te maken. Ook is het aan te raden om San Andreas Multi Player nog eens opnieuw te installeren. Daarnaast moet je een legale San Andreas hebben en natuurlijk moet je zorgen dat ja alles hebt geinstalleerd zoals het hoort. Tevens is het ook niet aan te raden om modificaties geïnstalleerd te laten. Succes en mocht er nog wat wezen dan hoor ik dat natuurlijk graag. V1 Bestanden: SA_V1.rar Reageren
gta-pilot Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 ik denk dat hij de gta sa map heeft verplaatst (heb ik ook een ker gedaan) en darm hij het niet kan vinden oplossin: start sa:mp selekteer de map waar sa inzit en druk op ok en klaar (het kan ook nog zijn dat je geen no cd hebt want dan werkt hij ook niet (atans bij mij) daar is de oplossing voor download een no cd en vold de instrukties) master gta Reageren
kristof01 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Misschien kun je de orginele GTA_SA.exe file er op zetten. Bewerkt: 9 maart 2007 door kristof01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.