Donald-Duck Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 raten maar ik werk pas sinds vrijdag met bruhes Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Tja hij is een beetje saai. Er zitten geen effecten in. Brush, Render en text. Misschien moet je er wat meer text in doen. Zoals een kleine border, dat maakt het al een stuk interesanter. Omdat je net bezig bent met brushes hou ik het op een 6 Reageren
BigT Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 achtergrond + Layer is een beetje simpel vind je niet. En aan de text is ook niks gedaan. Hmm dit is zeker in 3 minuten gedaan. je krijgt een 4 van mij. TIP: Doe iets aan je render Doe iets aan je text Doe iets aan je achtergrond Maar succes verder Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 kritiek leer je ook van he jullie alvast bedankt voor de tips Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik moet zeggen een flitsende signature heb je wel Donald-Duck. Waar je wel heel goed op moet letten is de kleuren die je gebruikt. Een abstract-groene achtergrond met een zwarte-rode slamvan dat gaat niet echt samen. Een zwarte tekst zou opzich nog wel kunnen alleen zou het beter zijn als je een ander fontje zou nemen zonder die sliert in ieder geval. De tekst is iets te groot neergezet, het neemt wat te veel ruimte in. Maar even terug naar je kleurencombinatie. Al zou je de achtergrond een wat warme rode kleur geven dan zou het veel beter passen bij je auto dat is eigenlijk al een beetje inblenden. Deze twee kleuren die je nu hebt vloeken een beetje. Persoonlijk vind ik het niet zo mooi dat de auto hier in de lucht zweeft op de groene achtergrond, je ziet zo heel duidelijk dat het een plaatje is wat geplakt is. Het zou mooier staan als je de auto wat laag doet zodat net de onderkant aan de onderkant van de signature zit. Om het misschien nog wat leuker te maken, kun je de voorkant van de auto een stukje omhoog doen. Een normale 1px zwarte border zou ook niet echt verkeerd staan. Heel veel succes verder Donald-Duck! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.