Vayne Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 als ik een filmpje probeer te downloaden/bekijken word ik hierheen gestuurd :-S HIER ik heb me firewall uitgezet en op "doel opslaan als" gedrukt, dan wil hij een html file opslaan. ik heb er ook normaal op gedruk en dan gaatie weer naar deze: HIER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Log in op de site en dan moet het lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alex Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 da lukt bij mij ook niet ook al ben ik ingelogt :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Log in op de site en dan moet het lukken ik weet dat je kan inloggen op het forum,... hoe kan ik inloggen op de site dan?! :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Je kan niet inloggen op de site. Iedereen kan er gewoon downloaden als je van GTAgames.nl af komt. Werkt het toch niet kijk dan naar je firewall. Dit probleem is al meerdere keren uitgelefd hoe je het moet voorkomen dus gebruik de zoekfunctie even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 (bewerkt) Je kan niet inloggen op de site.Iedereen kan er gewoon downloaden als je van GTAgames.nl af komt. Werkt het toch niet kijk dan naar je firewall. Dit probleem is al meerdere keren uitgelegd hoe je het moet voorkomen dus gebruik de zoekfunctie even. joriz heb effe je post bewerkt. vind je dat erg?? Bewerkt: 25 november 2004 door san_andreas_boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zoltrix Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 joriz heb effe je post bewerkt.vind je dat erg?? Omdat ie 1 foutje typt? :huh: On topic: En het ligt waarschijnlijk aan je firewall. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 San Andreas Boy , lul niet, dat kan je helemaal niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 San Andreas Boy , lul niet, dat kan je helemaal niet. Hij bedoelt ook niet echt bewerken maar bewerken in een quote. En @ Vayne : Verwijder je cookies is een keer kan ook soms helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 voor je gaat downloaden, firewall uit zetten is gedownload firewall weer aanzetten dat is bij norton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 voor je gaat downloaden, firewall uit zettenis gedownload firewall weer aanzetten dat is bij norton hoe zet je dan wel je fire wall uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.