.Antonio Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Welke bond vinden jullie het leukst? From Russia with Love PSP From Russia with Love Goldeneye Rogue Agent Everything Or Nothing NightFire Agent Under Fire The World Is Not Enough N64 GoldenEye N64 Ik heb er maar een paar gehad, maar From Russia with Love vind ik het mooist, maar met Nightfire heb ik het meest gespeeld, dus ik denk dat ik Nightfire het leukst vind . Bewerkt: 6 maart 2007 door .Antonio Reageren
Yohan Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 GoldenEye 64 without a doubt! Nog altijd een van de beste FPS games in mijn ogen, en deze zie ik tevens als grondlegger van de FPS games Reageren
.Levi. Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 GoldenEye 64 without a doubt!Nog altijd een van de beste FPS games in mijn ogen, en deze zie ik tevens als grondlegger van de FPS games Heerlijk spel en vooral onwijs leuke tijden mee beleeft (multiplayer). Toen ik voor het eerst in het level "Dam" stondt wist ik het, dit is een gaaf spel. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 GoldenEye 64 without a doubt!Nog altijd een van de beste FPS games in mijn ogen, en deze zie ik tevens als grondlegger van de FPS games helemaal mee eens geweldig die multi-player , heb het zo vaak gespeeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.