Puma Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Hey ik ga een serie Gta (San Andreas) filmjes maken... Upcoming: How to fly with an hydra "Holiday in my Head" "I've got tha Powah" Just one of those days.. Need for Speed: Barbeque Golfcart Police Pursuit BSXSGGC PWC, Grtz Puma. Bewerkt: 7 maart 2007 door Puma Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Leuk filmpje, wel nogal belachelijke muziek op de achtergrond, maar dat is er om gedaan zeker? Ik kijk al uit naar het volgende filmpje! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Hahahaah dat noem ik messing wit the hydra!!! Zelfmoord plegen, proberen een motor op die hydra te leggen! Maar eh hoort die filmpje niet in de home made filmpjes :$ Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 het is een serie filmpjes. En erg handig om hier een vast topic van te maken. Of San andreas general hiervoor het goede forum is, is maar afwachten totdat een moderator op dit topic reageert. Overigens is het een leuk filmpje. Omdat het een soort project is, had ik meer verwacht van het plaatje [PGTAA]. In ieder geval kijk ik uit naar het volgend filmpje Reageren
Puma Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Wow, bedankt voor de positieve comments!! Morgen ga ik aan het tweede filmpje beginnen. Het zal een aantal 'exlusieve' Hydra stunts bevatten, en nog wat andere Hydra-lol. Verwacht niet dat ik dat filmpje in 1 dag af heb! PWC, Grtz Puma. Reageren
Aeroplane Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Wow, bedankt voor de positieve comments!! Héhé .. mag ik er een slechte geven ? Het was eigenlijk vreselijk saai & ik snapte het er het nut niet van Greetzz.., Aeroplane Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Wow, bedankt voor de positieve comments!! Héhé .. mag ik er een slechte geven ? Het was eigenlijk vreselijk saai & ik snapte het er het nut niet van Greetzz.., Aeroplane Nou, wat ik wel zeker snap is dat San Andreas niet alleen voor missies en geld verdienen. Puma heeft deze film voor de lol gemaakt (denk ik heh Puma) Het is meer dan San Andreas!!!! Ook zijn sommige saai......maar ze zijn soms altijd voor de lol Genieten, lachen, avonturen!!! Reageren
ikt Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Whahaaa! LoL, hoezo onzin En het liedje, _O- Reageren
Puma Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Een aantal leuke ideeën zijn opgeborreld in mijn brein. Zie "Upcoming" voor meer details. Aan volgende video wordt gewerkt!! PWC, Grtz Puma. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Wat voor filmprogramma gebruik jij, Puma? Aangezien ik geen "Fraps" bovenin het het beeld zie staan, neem ik aan dat het een ander programma is. EDIT: ik zie het al staan in de aftiteling, sorry! Maar wat bedoel je met PSP?? Bewerkt: 7 maart 2007 door MartyCeha Reageren
Puma Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 PSP = PaintShopPro BTW: Nieuw filmpje online!! (het kan zijn dat de link het niet doet omdat de film nog geconfigureerd moet worden op de YouTube servers) En wat vinden de heren (en dames?) ervan? Vraagje aan een mod: Wil iemand dit topic a.u.b. pinnen, omdat ik dit blijf updaten qua filmpjes? Bij voorbaat dank. PWC, Grtz Puma. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Ook al leuk! Proficiat, de volgende mag ook al komen! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Goed werk, Puma! KUTGW! Vraagje aan een mod: Wil iemand dit topic a.u.b. pinnen, omdat ik dit blijf updaten qua filmpjes? Bij voorbaat dank. Dat lijkt me niet nodig. Zolang je hem blijft updaten, zal hij toch wel bovenaan blijven. Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 echt leuk man vooral de eerste en de tweede:P:P:P:P!!!! hahahaha :schater: maar effe wat anders wil jij dat muziekje even naar mijn mail sturen van het eerste filmpje? als je het wil doen greetzz lorenzo gta:P :schater: :bonk: :bonk: Reageren
Puma Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Hey ik wou even melden dat #3 BSXSGGC vanavond online is!! "All systems go, Michael!" PWC, Grtz Puma. Ik wou even melden dat online is! NOTE: Het kan zijn dat de link het nog niet meteen doet, omdat het filmpje nog even geconfigureerd moet worden op de YouTube servers. PWC, Grtz Puma. >>> Door Dutchy3010: Het is niet nodig om je topic na anderhalf uur alweer te bumpen. Posts samengevoegd. <<< Bewerkt: 8 maart 2007 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.