Jump to content

Puma's Gta Adventures

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

8

• Wecked

4

• Hanneswasco

3

• lorenzo gta

3

Geplaatst:

Dit vind ik eerder gezecht een minder filmpje, maar het is nog altijd goed!

Vooral dat einde, dat was grappig!

Cya, ... Wasted! :puh:

Geplaatst:

haaaaaaaaaaahahahahahhaha die nioeuwe is leukk!!!!!! vooral dat allerlaatste..hahahahaha :bonk::klap: :klap: :schater: :schater: :klap: :klap:

complumenten puma

greetzz lorenzo gta

Geplaatst: (bewerkt)

Doe eens een gok :) Niet lullig of negatief bedoeld, maar gewoon om te zien of je erachter kan komen :engel:

Hint: Zie film

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

De filmpjes Snipers Are Fun en BSXSGGC zijn wel leuk, maar Messing with the Hydra vind ik wat minder, maar alsnog leuke filmpjes! Ga zo verder en hopelijk wordt het volgende filmpje weer net zo leuk als de laatste 2!

Geplaatst:

Snipers are fun en BSXSGGC zijn best leuk 0_0 mooi gemaakt :klap: maar de eerste vond ik niet leuk :$

Hopelijk komt er binenn kort een deel 4,5,6,7,8,9,10 ..... ECT. :dans::dans:

Geplaatst:

Ik vind dit een leuk initiatief Puma, vooral omdat LVS en CSI zijn gestopt(Ik weet het niet zeker maar ik vermoed dat ik gelijk heb). Wat jammer is, is dat het niet echt een logische opbouw heeft. Je maakt de ene keer wat met een Hydra, de ander keer iets met een Sniper. En is er misschien een team, of doe je alles alleen. Geef wat info, dat maakt het aleen maar aantrekkelijker. Dus een inleiding en desnoods iets als hoofdestukken(ordening). Voor de rest is het goed! Ga zo door en wie weet bereik je wat! :bier:

Verder kan ik maar één ding zeggen: 'KUTGW' en 'Ga zo door!'...

VWO-er wenst je veel succes met dit project!

Geplaatst:

Euhm.. Dit is gewoon een serie (lollige) filmpjes die ik maak over Gta San Andreas en het draait niet om een bepaald thema ofzo.. En wat betreft die info enzo: Misschien dat ik binnenkort een siteje maak, maar ik ga geen hele autobiografie schrijven tot in details wat ik de lekkerste aardappel vind enzo :duh:

Volgend filmpje: Streetracen in schoonmaakkarretjes en lowriden met een Mr.Whoopee.

Geplaatst: (bewerkt)

Het filmpje heet "BSXSGGC" en het hele fimpje draait om vliegende auto's.. Wat zal de cheat dan zijn? Precies! BSXSGGC!

:bier:

Upcoming: Lowriden, pimpen en breakdancen met een Sweeper.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:
Ik vind dit een leuk initiatief Puma, vooral omdat LVS en CSI zijn gestopt(Ik weet het niet zeker maar ik vermoed dat ik gelijk heb)

CSI: San Andreas is niet gestopt hoor ;) Integendeel zelfs, ze zijn bezig CSI veel beter te maken, met de beginliedjes van de echte CSI's en natuurlijk nog veel meer! Ze denken zo rond Pasen weer een nieuwe online te hebben! (Dacht ik)

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Geplaatst:

MAar ik dacht dat er een andere cheat was voor als je tegen een wagen bots dat die dan in de lucht vliegt. Wnat die cheat is niet all cars can fly.

Wecked :duh::duh::duh::duh::duh::duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...