Jump to content

Admin nodig

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben gebant mij mrgreen :-( :-( :-( :-( terwijl ik niks deed! (mischien was dat ook wel het probleem)

maar is er iemanbd die mij kan unbannen??! ik smap graag met thegamer II en dan wil ik oowk in mr green kunnen!! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

heeelemaal verkeerd gelezen... Ik zag dat er SPAM stond in plaats van SMAP. Excuses voor het ongemak.

Maar nogmaals, een ban, blijft nou eenmaal een Ban.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Het is erg zielig voor je, maar je zult ermee moeten leven :clown:

@Pennywise-The-Clown, wat hebben de Moderators, Global Moderators en de Administrators hiermee te maken?

Het gaat namelijk over een probleem in SA-MP, en daar is een Admin van de server voor nodig, en geen Moderator of hoger van GTAForum

Geplaatst:

Dit forum heeft niks te maken met Mr. Green, voor Mr. Green zaken moet je op http://www.mr-green.nl zijn. Daar is er een speciaal forum voor bans op hun servers. Jarno en Kraay de eigenaars van het Green netwerk zijn hier gewoon lid maar dat is dan ook alles dat Mr. Green en dit forum in verband brengt met elkaar (owja en het onderwerp GTA hebben ze ook wel min of meer gemeen... :engel: )

Geplaatst:

Het bovenstaande onderstrepend is inderdaad de enige weg die je kunt bewandelen het leggen van contacten met de MrGreen-crew. Alleen zij kunnen bekijken of je ban terecht danwel onterecht is. Topic :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...