Jump to content

GTA realisme


Fox Lenny

Verschillende speltype  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. speltype

    • Classic Gta Style
      16
    • Realistic
      34


Recommended Posts

In verschillende topics is het er al over gegaan over de realiteit van de nieuwe gta, met sloten op auto's, benzine, enz.

Ze kunnen natuurlijk ook een realiteitsniveau invoegen, dat je aan 't begin van 't spel kunt kiezen tussen het bekende gta gevoel, gewoon iedereen afknallen of overrijden en als je een wanted level hebt een pay 'n spray in rijden, en terwijl nog alle politie (of leger...) voertuigen nog voor de pay 'n spray staan kom jij er weer uit, en herkennen ze je natuuuuuurlijk niet :puh:

Of dat je een hoger realiteitsniveau krijgt, met benzine in auto's en sloten (die je kan openbreken), als je iemand in elkaar slaat meteen wanted level, en ook al meteen wanted level als je door rood rijdt, enz. Je moet natuurlijk nog wel kunnen ontsnappen, bijvoorbeeld als je 't wanted level krijgt een bivakmuts op hebben, en als er dan ff niemand kijkt af doen en je bent een toevallige burger die er loopt....

ik zou zelf voor realistic kiezen, maar ik zou dan wel een 100% savegame downloaden waar ik lekker kan losgaan :puh:

Bewerkt: door Fox Lenny
Link to comment
Delen op andere websites

De voorgaande GTA's zijn eigenlijk nooit echt realiteit geweest. Denk hierbij aan de huizen die vastgeplakt leken, dat als jij door rood rijdt, je niks krijgt en als iemand anders je slaat, de politie niet eens omkijkt ;). Ze kunnen nou eenmaal niet alles in een spel stoppen, want het is moeilijk voor alles een aparte interieur te maken ;) Ik denk dat dit in GTA IV wel gedeeltelijk wordt opgelost d.m.v. de downloadable content :Y Daarom denk ik dat dat het realisme-bron zal worden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen denk ik wel degenlijk alles in het spel stoppen. Maar is het spelen ervan dan nog leuk???

Maak je nou een spel waarbij je lekker kunt rondrijden, en leven zoals bijvoorbeeld een Sim.. Dan zou realistic wel in het spel zitten.

Maar bij GTA gaat dat verreweg gewoon niet allemaal. Overigens zijn er wel dingen die verbetert kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een beetje als San Andreas.

als ik door rood rij komt er niemand achter me aan of als ik ballas zie ik geen blauwe.

maar als ik er perongeluk tegenaan rij dan wordt ik bijna aangevallen met een pistool

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna?

Ik "word" dan aangevallen.. en niet met een pistool maar met tec9's!

Wel vind ik dat het rijden, vliegen en varen wat realistischer mag zijn. Vliegtuigen zijn loodzwaar en daarom moeilijk bestuurbaar. In San Andreas kun je heel eenvoudig een vliegtuig aan de kant duwen.

Ook het rijden mag wat realistischer, zoals bijv. in Gran Turismo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna?

Ik "word" dan aangevallen.. en niet met een pistool maar met tec9's!

Wel vind ik dat het rijden, vliegen en varen wat realistischer mag zijn. Vliegtuigen zijn loodzwaar en daarom moeilijk bestuurbaar. In San Andreas kun je heel eenvoudig een vliegtuig aan de kant duwen.

Ook het rijden mag wat realistischer, zoals bijv. in Gran Turismo :)

Dat vind ik een beetje overdreven, het rijden even realistisch als Gran Turismo? Dan zijn de achtervolgingen veel moeilijker omdat je dan bij elke bocht heel hard moet remmen enzo. Maar v.d. vliegtuigen heb je wel gelijk. De autobesturing mag wel realistisch zijn, maar zeker niet zoals Gran Turismo.

Link to comment
Delen op andere websites

De optie sloten is leuk.

Door rood rijden en dan de politie achter je aan niet.Evenmin als je te hard rijd.Tuurlijk willen sommige dit maar ik denk dat dit toch teveel fun van de game afhaalt.

En GTA heeft altijd een kleine twist met de werkelijkheid genomen.Dus een echte verandering verwacht ik hierbij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe meer realisme hoe meer fun :D

moet er niet aan denke zown ontzettend realistisch spel te moeten spelen, een kleine crash met je auto en je bent dood. Realisme met grenzen is cker een +punt voor mij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Realisme lijkt me echt helemaal niks, skills om auto's te stelen: lijkt me zeer irritant net zoals benzine op de auto's dan krijg ik het gevoel dat je niet vrijuit kan rijden zonder zorgen te hebben en de hele tijd moet stoppen bij een tankstation, als je een auto steelt van een bestuurder en je hebt een volle tank is dat toch ook niet echt realistisch? En als er bijvoorbeeld wel benzine uit is dan heb je van die dingen dat je zo minder lang kan rijden ofzo. Realisme? Grand Theft Auto is niet altijd realistisch, sowieso niet omdat het een spel is maar dat maakt me helemaal niks uit, ik ben er tevreden mee zoals het is.

Hoe moet dat trouwens met ambulance, firefighter, pimping missions en zo, dan zou je de hele tijd bij een tankstation moeten stoppen en dan verlies je misschien wel tijd waardoor je de missie niet haalt en helemaal overnieuw moet beginnen, nee het zou geen goed idee zijn

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. In het vervolg even de EDIT-knop gebruiken, svp. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zou niet willen dat als je door rood rijd gelijk sterren enzo krijgt, maar sommige kleine dingen mogen wel wat realistischer mogen. Bijvoorbeeld als er op je wordt geschoten dat de politie hem ook aanvalt. En dat als je met een rakettenwerper op een groep mensen schiet die mensen gewoon op dezelfde plek blijven liggen, maar wegvliegen. Anders lijkt het net of die raket gewoon tegen die mensen aanknalt. Of dat een zo'n ventje half op het gebouw ligt en half in de lucht zweeft, maar dat hij dan van het gebouw afvalt of als hij op een trap ligt ervan af rolt. Dat de mensen wat elastischer zeg maar worden. Dat soort dingen hoop ik dat dat wel verbeterd wordt.

Edit: d-game heeft gelijk:)

Bewerkt: door WWEGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat bewegingen van mensen realistischer worden. Dat ze ook kunnen vallen, dat lijkt me wel geinig :D Verder moeten ze niet meer 10 keer dezelfde mensen op 1 plek doen. Ook moeten auto's deuken kunnen krijgen (eigenlijk de hele auto een damage part).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...