Jump to content

GTA realisme


Fox Lenny

Verschillende speltype  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. speltype

    • Classic Gta Style
      16
    • Realistic
      34


Recommended Posts

het enige dat ik realistisch wil zien is:

-Benzine

-Verkeer dat sneller rijdt (In SA kon je sprintend een auto achtervolgen)

-Realistischer besturing van voertuigen

-Beter uitgewerkte wereld (In de zin van meer verschillende textures voor huizen, winkels etc.)

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan wel iets realistischer, maar niet te veel! Als het spel te realisticher wordt, is het geen gta meer!

Wat wel wat realistischer kan:

- de voetgangers. In een straat lopen vaak 10 dezelfde voetganger.

- Dat de auto's wat sneller gaan. Met een bmx kan je zo een auto inhalen.

Wat misschien realistischer kan:

- misschien benzine. Maar dan moet jij niet alleen kunnen tanken, maar ook de politie en de rest van de peds :puh: Je hebt dan wel kans dat missies niet meer kloppen. Want als je iemand moet achtervolgen, en de benzine van diegene die achtervolgt wordt is op, kan hij niet meer verder rijden en dan mission failed :puh:.

Wat ik niet realistischer wil:

- De pay'n'spray. Die is echt handig om je wanted level kwijt te raken.

- De politie. Het zou niet leuk zijn als je door rood rijd, gelijk politie achter je aan hebt.

Een klein beetje meer realistischer kan wel. Maar het moet niet te realistich worden. Daarom heb ik op de classic gta style gestemd. :cya:

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Benzine is misschien leuk, maar maakt het spel naar mijn idee erg moeilijk. Door rood rijden/te hard rijden enz. en dan politie zou ik echt heel slecht vinden, omdat je dan om alles wat je doet zo'n beetje politie krijgt. Er moet wel lol zijn tijdens het spelen. En ik zou meer verschil maken, qua verschillende mensen, verschillende gebouwen enz. Alles lijkt nu erg veel op elkaar.

Bewerkt: door Deetje1607
Link to comment
Delen op andere websites

R-E-A-L-I-S-M-E :dans::dans:

Qua lifestyle gaan ze het niet realistischer maken (geen benzine ofzo) maar qua uiterlijk wel. En ook sociaal, mensen kunnen op bezoek komen bij elkaar ofzo. Ook zullen er geen hidden interior universes meer zijn, maar bevinden zich de interieurs ook echt in de gebouwen.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt realisme wel leuk alleen niet TE

wat ik wil zien:

mensen die naar hun eigen huizen toegaan en dan naar binnen lopen

-iets realistisch rijgedrag(niet te realistisch)

-auto's die opslot staan open te kunnen breken(had daar een hekel aan in sanandreas als je je een gesloten auto zag als je er vanales mee kon doen maar dat de auto niet openging en daarvoor nog in de vik vloog :7 )

-meer weers effecten

-niet zulke partijdige corrupte polities

-het interior niet bij de hiden interiors zit maar gewoon in de huizen zelf zodat je ook nog naar buiten kunt kijken

-realistischere mensen (als je een mens neerschiet tegen een muur als ie half tegen de muur ligt en als je mensen dan van gebauwen af kan slaan zodat ze naarbeneden vallen en dan nog half bewusteloos daar liggen, mensen die in het water vallen gewoon kunnen zwemmen)

wat ik liever neit wil zien:

-benzine(rijd ik midden in de woestijn benzine op :7 )

-polities die achter je aankomen als je te hard gaat of door rood

dat was mijn lijstje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik vind het niet vet want dan is het gta niet meer maar meer mafia daar duurd het heel lang voordat je iemand dood hebt geslagen (maar dat mag ook wel in gta) duurd het lang voordat de auto's ontploffen (mag ook wel in gta ) als je door rood rijd en de politie ziet het gaat de politie je een bekeuring geven als je stopt als je een wapen trekt of gwn doorijd willen ze je arresteren en als je schiet dan willen ze je doden maar dan komen ze na een tijdje met een groot leger van politie agenten met shotguns en wat ook wel in gta mag is dat als je opgepakt word dat je dan echt handboeien omword gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...