Jump to content

geen cheats

Tommy VercettII

Recommended Posts

Vandaag is in amerika gtavcs op deps2 uitgekomen, maar er zijn nog geen cheats.

Niet dat ik erop zit te wachten, want ik probeer het het liefst zoveel mogelijk zonder cheats, maar hetis wel gek,

Weet iemand hoe dit zit? :duh:

Delen op andere websites

Wees gerust; er komen heus nog cheats voor de PS2-versie van GTA : Vice City Stories. Alleen is het even wachten tot wanneer die gevonden zijn, daarvoor kan je ook kijken op de website van Edison Carter.

Wel lees ik hier dat de cheats van de PlayStation Portable hetzelfde bleven na de port van LCS van de PSP naar de PS2. Het blijft natuurlijk afwachten of dit ook het geval is bij VCS, maar ik denk het wel.

Delen op andere websites

Dus wanneerzullenze er zijn?? :bonk:

Als het goed is, een paar dagen na de release :) Bij de niet-ports zoals SA moesten ze nog ontdekt worden maar dit is een port dus vrijwel hetzelfde cheats als die van de PSP-versie :Y

Delen op andere websites

De cheats zijn precies hetzelfde als de PSP versie. Zelfs de multiplayer cheats werken alleen krijg je "Cheat activated!" en voorderest niks. Dit was overigens ook bij GTA: Liberty City Stories.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...