Tommy VercettII Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 Vandaag is in amerika gtavcs op deps2 uitgekomen, maar er zijn nog geen cheats. Niet dat ik erop zit te wachten, want ik probeer het het liefst zoveel mogelijk zonder cheats, maar hetis wel gek, Weet iemand hoe dit zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 Wees gerust; er komen heus nog cheats voor de PS2-versie van GTA : Vice City Stories. Alleen is het even wachten tot wanneer die gevonden zijn, daarvoor kan je ook kijken op de website van Edison Carter. Wel lees ik hier dat de cheats van de PlayStation Portable hetzelfde bleven na de port van LCS van de PSP naar de PS2. Het blijft natuurlijk afwachten of dit ook het geval is bij VCS, maar ik denk het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 Cheats worden gebruikt om de game te testen dus wees gerust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy VercettII Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 Dus wanneerzullenze er zijn?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 Als het klopt wat hier wordt gezegd, zijn ze er al. Ze blijven dan gewoon hetzelfde zoals de PSP-cheats die je hier kunt vinden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 Dus wanneerzullenze er zijn?? Als het goed is, een paar dagen na de release Bij de niet-ports zoals SA moesten ze nog ontdekt worden maar dit is een port dus vrijwel hetzelfde cheats als die van de PSP-versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 De cheats zijn precies hetzelfde als de PSP versie. Zelfs de multiplayer cheats werken alleen krijg je "Cheat activated!" en voorderest niks. Dit was overigens ook bij GTA: Liberty City Stories. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 ik heb de cheats net getest en ze werken gwn dus de psp cheats werken gwn op de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.