Jump to content

Bestanden Gewist ..


Aeroplane

Recommended Posts

Hey,

Toen ik overlaatst het topic " Real Gta3 " was aan het lezen , wou ik het ook proberen.

Ze zeiden dat je een bestand moest verwijderen en dan het andere instaleren ofzoiets ..

Maar nu heb ik andere bestanden gewijzigd in verschillende mappen en van veel kb en er is niets veranderd aan mijn spel :puh:

Hoe kan dit ?

Greetzz..,

Aeroplane

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Toen ik overlaatst het topic " Real Gta3 " was aan het lezen , wou ik het ook proberen.

Ze zeiden dat je een bestand moest verwijderen en dan het andere instaleren ofzoiets ..

Maar nu heb ik andere bestanden gewijzigd in verschillende mappen en van veel kb en er is niets veranderd aan mijn spel :puh:

Hoe kan dit ?

Greetzz..,

Aeroplane

Kun je misschien iets preciezer zijn? Ik snap namelijk niet helemaal hoe ik je nu moet helpen. Lees eerst de ReadMe nog eens goed, heb je misschien niet de foute bestanden gebruikt? Zo nee, welke bestanden heb je vervangen?

Link to comment
Delen op andere websites

Neen kijk :)

Ik heb gewoon bestanden verwijderd in mijn GTAIII dingens en er vernaderd niets aan mijn spel ..

Aléé ik weet niet hoe ik het echt moet uitleggen :puh:

Dus je hebt bestanden gewist maar er niks voor in de plaats gezet? Dit is hoe het moet:

1: Installeer GTA III. Al gedaan? Zie 2.

2: Verwijder TXD.IMG (In de map: Models).

3: Installeer RealGTA3 mod. Hier vraagt hij in welke map GTA III zit. Selecteer die map en installeer.

4: Bij de 60% loopt hij even vant. Geen zorgen, hij gaat na een minuut verder. Als je een slome PC hebt kan dit tot wel 10 minuten duren.

5: Speel de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik :)

Maar het is dat ik gewoon voor de lol wat bestanden uit mijn map heb gewist ..

En mijn spel werkt nog dus er staan eigelijk onnodige mappen in .. ?

Ligt eraan welke mappen je verwijdert hebt. Bijv. de 'Website' map kun je gewoon verwijderen, want daar staat alleen een snelkoppeling naar de GTA III site in.

Zou je de volgende keer dat je een topic opent gewoon to the point willen komen? :) Dat bespaart een hoop moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik :)

Maar het is dat ik gewoon voor de lol wat bestanden uit mijn map heb gewist ..

En mijn spel werkt nog dus er staan eigelijk onnodige mappen in .. ?

Ligt eraan welke mappen je verwijdert hebt. Bijv. de 'Website' map kun je gewoon verwijderen, want daar staat alleen een snelkoppeling naar de GTA III site in.

Zou je de volgende keer dat je een topic opent gewoon to the point willen komen? :) Dat bespaart een hoop moeite.

Ok dan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...