michaelfivez Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Hallo, ik heb gta sa en heb gezien op een bijgeleverd plannetje dat er een bommenwinkel bestaat. Ik heb al geprobeerd op uitgespeelde spelletjes en zo, maar ik graag er niet binnen. Er staat ook geen iccoontje op het plan bij map in menu. (De winkel is in Los Santos en El corona onder de avondwinkel). Kan iemand mij uitleggen wanneer/hoe je er binnen geraakt? Michael Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Ik denk dat jij het begrip 'bombshop' verkeerd begrijpt, naja je wilt het voor de verkeerde doelen gebruiken. Je kunt er namelijk niet zomaar binnen wandelen en een bom kopen, nee je zult er met een auto in moeten. Dit was met de bomshops in GTA 3 en Vice City ook zo, je rijd er met een auto in en je zult 500 Dollar (dacht ik) moeten betalen, nu zit er een bom in je auto. Wanneer je nu op de schietknop drukt zal de bom geactiveerd worden, jij moet er nu zo snel mogelijk uit want de auto zal in enkele seconden ontploffen. Dat wijst zich vanzelf wel allemaal, je moet er dus met de auto in. Als jij gewone bommen wilt hebben raad ik je Grenades of Remote Satchel Explosives aan, deze kun je gewoon in San Andreas oppakken of kopen. - Vindplaatsen Grenades - Vindplaatsen Satchal Explosives Succes en hopenlijk snap je het 'michaelfivez'! Edit: Het is inderdaad 500 Dollar, ik wist het niet zeker. Bewerkt: 17 maart 2007 door Typhoon Reageren
michaelfivez Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik denk dat jij het begrip 'bombshop' verkeerd begrijpt, naja je wilt het voor de verkeerde doelen gebruiken. Je kunt er namelijk niet zomaar binnen wandelen en een bom kopen, nee je zult er met een auto in moeten. Dit was met de bomshops in GTA 3 en Vice City ook zo, je rijd er met een auto in en je zult 100 Dollar (dacht ik) moeten betalen, nu zit er een bom in je auto. Wanneer je nu op de schietknop drukt zal de bom geactiveerd worden, jij moet er nu zo snel mogelijk uit want de auto zal in enkele seconden ontploffen. Dat wijst zich vanzelf wel allemaal, je moet er dus met de auto in.Als jij gewone bommen wilt hebben raad ik je Grenades of Remote Satchel Explosives aan, deze kun je gewoon in San Andreas oppakken of kopen. - Vindplaatsen Grenades - Vindplaatsen Satchal Explosives Succes en hopenlijk snap je het 'michaelfivez'! bEDANKT 888 Reageren
Dinkydau Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) je rijd er met een auto in en je zult 100 Dollar (dacht ik) moeten betalen Volgens mij is het $1000 Maar dat moet ik wel even controleren want ik weet het niet zeker. Ik heb ook al heel lang geen bom meer gekocht. Huh? Ik heb net even voor de grap een bom gekocht en ik moest $500 betalen. Maargoed dan weet ik dat ook weer. Bewerkt: 17 maart 2007 door kesava Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 je rijd er met een auto in en je zult 100 Dollar (dacht ik) moeten betalen Volgens mij is het $1000 Maar dat moet ik wel even controleren want ik weet het niet zeker. Ik heb ook al heel lang geen bom meer gekocht. Huh? Ik heb net even voor de grap een bom gekocht en ik moest $500 betalen. Maargoed dan weet ik dat ook weer. nee het is altijd 500 dollar ,, G-D Reageren
Dinkydau Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Waar zeg je nou eigenlijk nee op? Aan de reactie te zien denk jij dat ik gezegd heb dat de prijs elke keer verschillend is maar dat heb ik niet gezegt. Of begrijp ik het nou verkeerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.