barry Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 (bewerkt) Op de kaart die bij San Andreas zit zeggen ze op de aangegeven plek op de kaart een kapper zit :blink:, ik heb de kapper echt nog niet gevonden De plek Bewerkt: 25 november 2004 door barry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 hoeveel missies heb je gedaan als je al op het 3de eiland zit staat dat gewoon aangegeven op je map met schaartjes en ook op je map die bij het spel in het doosje zat. en ja er zit een kapper op die plek op je kaartje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik heb alle missies al uitgespeeld...en bij mij staat er ook geen schaartje in de in-game-map Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Ik vond dat de barber ook niet echt op een schaar leek in de gamemap. Het lijkt meer op een mannetje. klik op X als je de map bekijkt en dan zie je wel wat ik bedoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 de kapper krijg je toch al na de eerste missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 niet gelijk na de eerste missie ongeveer de derde was het dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 weet iemand mijn vraag :huh: en niet de kapper in Los Santos, maar in Las Venturra's(kijk op de kaart) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Viking Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Hij zit naast de tattooshop en in de zelfde straat als de autospuiterij. BARBERSHOP staat er boven zijn deur. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutersar Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 waar kan je een afro kapsel laten zetten? niet zo in het spel 'high afro' maar gewoon een grote afro? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) sluit dit topic maar, niemand snapt toch mijn vraag <_< Bewerkt: 27 november 2004 door barry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Volgens de map zit hij bij de rode stip, in werkelijkheid bij de groene (in een geel gebouw). Is dat wat je bedoel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Je hebt ook een kapper tegenover de StackedPizza in LosSantos(de dichtsbijzijnde, BIJNA tegenover de gym en binco) je zie op de map alleen de tato maar naast de tatoo is ook een kapper daar kan je afro kapsel zetten. De kapper meer zuid-oostelijk kan je kale kop laten doen(heb ik laten doen, paar tatoos, niks op je torso, je gewone blue jeans en strap sneakers ziet er vet uit. Beetje shakur ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Volgens de map zit hij bij de rode stip, in werkelijkheid bij de groene (in een geel gebouw). Is dat wat je bedoel? Nee, ik bedoel niet de kapper's in Los Santos of in San Fierro, maar in Las Venturra's Klik hier dan zie je de plek die ik bedoel in Las Venturra's want op de officiele map die in het spel hoesje zat staat dat daar een kappers zaak zit, maar die zit er helemaal niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik heb het spel uitgespeelt en op de in-game map staat deze kapper ook niet aangegeven, maar wel op de kaart die je bij het spel kreeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 volgends mij is het een foutje van R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.