Jump to content

waar kan ik die motor vinden...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey mensen sorry dat ik een nieuw topic maak maar ik kon hem volgens mij nergens anders plaatsen maar weet iemand waar ik deze motor kan vinden...van het begin van het filmpje.....

genoemd: NRG 500

iedereen zegt bij de driving skool maar ik kan hem daar niet zien alleen een andere....

Bewerkt: door lorenzo gta
Geplaatst:
heey mensen sorry dat ik een nieuw topic maak maar ik kon hem volgens mij nergens anders plaatsen maar weet iemand waar ik deze motor kan vinden...van het begin van het filmpje.....

genoemd: NRG 500

iedereen zegt bij de driving skool maar ik kan hem daar niet zien alleen een andere....

Hij zal pas spawnen bij de Bike School als je alles goud hebt gehaald, dus ik denk dat je nog niet alles goud hebt. Er zijn nog twee andere vindtplaatsen voor de motor, namelijk:

De één bevindt zich bij de NRG-challange, de andere bevindt zich op het vliegveld tussen de hangars.

Geplaatst:

heel erg bedankt ik rij er nu op:P!!!! yeahhhh sorry voor weer een nieuwe topic van mij mag ie weg

>>> Door NandroDavids: Laat maar rustig staan, het topic staat hier goed :D<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...