Koen729 Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 Nou de titel zegt het al Mijnes is 'Lyco', ik weet niet meer hoe ik daar aan ben gekomen. Volgens mij komt het van 'Lycaos', dat stond ooit eens in een boek (Lycaos is een mens dat omgetoverd is tot een wolf door de Griekse God Zeus ) Ik heet zo ook op forums, ik zou me hier zo noemen maar ik heb mijn naamswijziging al verspilt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aeroplane Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Lol Leuk Topic Op GtaForum.nl noem ik : Aeroplane en op OSM noem(de) ik : Scar Tissue Ik noem gewoon meestal naar liedjes .. Waarom ? " I Have No Idea " Greettzz.., Aero Bewerkt: 8 april 2007 door Aeroplane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) meestal is het "Pitbull". Maar soms ook: The_Pitbull,.... Bewerkt: 7 maart 2007 door Pitbull Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Ik heet op dit forum dus Pennywise the Clown. maar mijn orginele Gamenaam is: DAVIS Deze naam is afgeleid van een van de hoofdpersonages uit Call of Duty2 --> Sergeant John Davis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Mijn naam op het forum d-game Mijn game naam is: -|PS|-ZOMBIE(>>) zombie kwam van een film met een persoon soldierzombie (was mijn eerste game naam). Toen ik de tag ( -|PS|- en (>>) ) toevoegde werd het zombie Bewerkt: 7 maart 2007 door d-game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Die van mij is Painball. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Da Phoenix overal. Zelfs op mijn eerste CD heette ik zo :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Verander om de zoveel tijd van naam @ the moment c!onn. Afgeleid van Emocion, maar dat werd te lang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 De mijne overduidelijk: Proximitus wee tniet meer hoe ik eraan was gekomen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Gewoon Tunix. En als die bezet is Tunix91 oid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Online op de PS2 altijd: ArcticLight (met een 'c'tje er bij dus ) Ik zou eigenlijk niet meer weten hoe ik eraan kom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Meestal gewoon M4X, af en toe een uitzondering. Dan is het meestal een hele vage naam . Overigens speel ik niet zo heel vaak multiplayer games enzo, maar M4X is ook meer een forumnaam. Je zou het als een standaard nickname voor alles kunnen beschouwen. OSM is zo'n uitzondering, daar mag je me aanspreken met Cartman22 of Cartman22S1 Bewerkt: 7 maart 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Op fora heet ik Antonio, .Antonio of Ourvoice. Ik weet eignelijk niet echt meer hoe ik op Antonio ben gekomen ('t namelijk niet m'n echte naam ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) hier sevaboy is afgeleid naar sevashevchenko: andrey shevchenko van ac nu chelsea en bij andere fifa-footballer weet nieJ waarom De laatste tijd gebruik ik ook The God Of Jump of me 2 RL bijnamen bukke of BOB(BurnOfBef) Bewerkt: 8 april 2007 door sevaboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Op alle spelen Meestal gwn Gunit-GangsterNL Maar als ik rap LIL MAN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.