Jump to content

Wat is jouw gamenaam?

Recommended Posts

• Reacties 148
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -eend-

3

• Steel Dogg

3

• Groot-Duimpje

3

• Amfetamientje

3

Geplaatst:

Mijn gamertag op xbox live is Lewenborg

Voel je vrij om mij toe te voegen als je ook op live zit, stuur me dan wel even een berichtje dat je van hier bent ;)

M.V.G,

-Virus.

Geplaatst: (bewerkt)

De mijne is Dinkydau. Dit is mijn meest gebruikte naam.

Misschien kent iemand het spel men of valor?

Een van de cheatcodes daar is dinkydou.

Door een typfout heb ik er dinkydau van gemaakt en ik heb mezelf later zo genoemd zonder ter weten wat het betekende.

Het spel men of valor speelt zich af in Vietnam tijdens de oorlog.

Een aantal leuke dingen om te weten:

In vietnam noemde de Vietnamese mensen de amerikanen dinks.

dinky dau betekend gek zijn. Zie mijn profiel trouwens daar staat iets van dat ik veel gek doe ofzo.

Dat is wel grappig want dat betekend dat mijn typfout het woord eigenlijk goed heeft gemaakt.

Of het moet zijn dat die cheatcode gewoon verkeerd op die site stond want dinkydou en dinkydau werken allebei niet bij mij.

Ik gebruik ook weleens de naam Tchaikovsky.

Dit is een Russische componist die hele mooie muziek heeft geschreven.

Een bekend stuk wat van hem is is les seasons wat de seizoenen betekend, het duurt maarliefst 1:06 uur.

De naam Tchaikovsky is natuurlijk Russisch en je schrijft hem eigenlijk zo: (even opzoeken) Чайковский.

Tijdens het kunstwerk van een film Honorable Mention van Ivan nog wat hoor je muziek van tchaikovski.

Ik vond het zo'n mooie muziek dat ik de naam tchaikovski als nickname ben gaan gebruiken.

Ook gebruik ik weleens de naam Bolek i Lolek en als spaties niet mogelijk zijn Bolek_i_Lolek.

I is volgens mij Pools voor en, dus Bolek en Lolek.

Bolek i Lolek zijn 2 kinderen waar tekenfilms van gemaakt zijn.

Deze tekenfilms heb ik veel van gezien en ik vond (en vind) ze zo leuk dat ik hun namen weleens als nickname gebruik.

Zie mijn avatar trouwens, dat zijn ze.

Het leuke is dat er niet allemaal gepraat word tijdens de tekenfilms en de dingen die ze doen zijn hartstikke grappig.

De dingen die hierboven staan heb ik niet zomaar even van google afgehaald ofzo deze dingen weet ik gewoon :engel: behalve de Russische spelling van tchaikovski dan.

Ik ben er dus ook niet zeker van dat alles klopt wat hier staat, maar voorzover ik weet klopt alles.

>>> Door Dutchy3010: Stukje verwijderd, aangezien we daar niet over praten op het forum en vloeken niet is toegestaan. ;)<<<

En dit is mijn 200ste bericht op dit forum trouwens!

Bewerkt: door Dutchy3010

Ik ben (bijna altijd) DarkMike

Als ik dat niet ben, ben ik meestal BBQ_Chicken_Wing.

Mijn egt weinig gebruikte namen: Super_CopKiller en Abdul Fadr Al Nadr

PS: Try to beat me at Medal Of Honor Allied Assault.

Je praat tegen de Ex-Wereldkampioen 6-6

JAH-haa!!:D

Edit: Sry dubbelpost... Samenvoegen plz?

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Geplaatst:

Ik gebruik vaak TheGuardian, zo ook op dit forum. Ik durf ook TG te gebruiken, komt eigenlijk van TheGuardian, alleen dan lekker kort. Verder heb ik nog een naam ergens die ik wel geheim hou omdat teveel mensen me daarop zouden herkennen en hier ook me zouden lastig vallen terwijl ik hier voor GTAforum kom en niet om me lastig te vallen over dat andere spel ;)

ik ben altijd ***** maar op dit forum mag je niet schelden dus ik ben heel netjes en ben hier gewoon ruttie :engel:

Bewerkt: door Jowx
Vloeken is niet toegestaan op het forum.
Geplaatst:

Vertellen wat voor scheldwoord er in je gamenaam zit is blijkbaar ook niet goed, zie mijn post hierboven, daar is een stukje voor weggehaald.

Geplaatst:
Vertellen wat voor scheldwoord er in je gamenaam zit is blijkbaar ook niet goed, zie mijn post hierboven, daar is een stukje voor weggehaald.

Klopt, volgens de regels zijn scheldwoorden niet toegestaan op het forum. Je hoeft niet op andere scheldwoorden van leden te reageren, daar zijn Moderators voor. :)

Hierbij ook het verzoek aan de leden die hier nog niet gepost hebben om nicknames met scheldwoorden niet te posten, als je alleen een nickname met een scheldwoord erin hebt post je gewoon niet. Bvd..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...