Jopper47 Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik gebruik altijd Syprus, maar tegenwoordig Johannes47. Gewoon m'n echte naam met mijn lievelings getal! Van J.V Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 mijn naam ik eigenlijk vaak: GROOT-DUIMPJE waarom? ik heb namelijk een ziekte ( erbse parese ) en heb nu een dikke duim en helemaal kapot doordat ie zo dik is noem ik mezelf GROOT-DUIMPJE .. zo om het maar ff kort te houden Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Kun je daarmee fatsoenlijk typen . Mijn Gamen naam is meestan Smashpilot of Stefaneke. Wrm smashpilot weet ik niet, ik hou gwn van vliegen . Reageren
Biocount Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Biocount is me nickname voor games en me oude nickname is Bigship Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik noem me zelf meestal Galiorix , op Xfire heb ik als bijnaam NFS Drifter. Bij shooter heet ik soms Masternoob maar ook Silver bullit. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Op X-box live heet ik: Ronaldobb Maar meestal noem ik me Ronaldo of Punisher zoiets soms ook kip_ei ofzo Reageren
-Gtagamer- Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Mijn ingame naam is meestal: Intelozo Ik heb dit ooit ergens gezien, volgens mij was het in the godfather krant die ooit bij de PU zat Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Goku is mijn game naam. Ik weet eigelijk niet waarom vond het wel leuke naam. Ik heb het trouwens niet van DBZ! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Kun je daarmee fatsoenlijk typen .Mijn Gamen naam is meestan Smashpilot of Stefaneke. Wrm smashpilot weet ik niet, ik hou gwn van vliegen . typen gaat moelijker , want mijn duim is de helft van een gewone duim en er zit amper een nagel erop. heb er vaak last van en hij gaat er mss helemaal af Reageren
GTAVC Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Mijn naam is meestal Gangsta ofzoiets maar soms ook Daver een verwijzing naar me echte naam Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik heet nooit Apple-Mac. Freshapple, funkyapple88, D-Dancer, Shoutshooter, RDL, Etc. gebruik ik zeer vaak. Maar meestal gebruik ik toch: Funkyapple88 Apple-Mac Reageren
Gino99 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Meestal met vechtsepelletjes Killerz ofzo.Met andre gewoon simpel: Vice Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Vroeger was het altijd iets met Gangsta. Gangstaboy, Gangsta()S, maar tegenwoordig noem ik Steel Dogg Ik heb die naam gekozen, omdat het simpelweg op mijn trui staat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.