nickoman Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 hoi, Op Sa-Mp :NickomanNL (ik ben haast op elke server gebant ) Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) btw ik heet meestal Plantebak/Super-Pinda alleen voor RPG's soms gwoon Lars >>> Door Jowx: Geen ruzie uitlokken svp, regel dit soort dingen via PB. <<< Bewerkt: 30 juni 2007 door Jowx Content verwijderd. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Meestal heet ik: Bigstijn, Lordstijnm, Stijn[nl] veel meer heb ik er niet Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 meestal noem ik mezelf mlk maar soms gebruik ik $big$smoke$ maar als ik geen dollartekens mag gebruiken is het biggsmoke Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Mijn namen: Battlefield 2: [NL]Snakebite[NL] Nemean<NL|-sb-|NL> <NL|.Aviator.|NL> Battlefield 2142: Aviator.[NL] Voor de rest geen. Reageren
Boris H. Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik game bijna alleen online op mijn X360. Daar is mijn naam gewoon Boris H Verder speelde ik vroeger SA-MP en MTA en daar was mijn naam meestal Boris_H.[NL] Boris H. Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik heb er erg veel gehad maar mocht ik online gamen dan heet ik Galiorix of bij sommige shooters heet(te) ik Silver bullit(NL) of ook gewoon Galiorix(NL) Reageren
David22 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Meestal David, David22, David_XIV, Davyd en dat soort ddingen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 ik heb bijna altijd mijn forumnaam:P Ghost_Rider[NL] Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Toen ik pas was begonnen met games te spelen. Wou ik mijn eigen naam niet gebruiken ! Dus dacht ik Woetsha en dat gebruik ik op alle forums en games ! Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 meestal Crappy-Apple of Crappy-Apple [bE] hoe ik op die naam ben gekomen weet ik niet meer. en op wow noem ik jonass omdat je daar geen spatis etc. kunt . Reageren
Donwell Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Op internet heet ik, zowel als op fora als op gewone games, Donwell. Ik weet niet meer precies hoe ik hier aan kom... Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Even een editje: Bigstijn, Lordstijnm, Stijn[nl], Seasparrow (Sa-mp), [nl]Killaz. Pewnzorz, Pure ownage, Owned Ik heb er eigenlijk veel meer. Bewerkt: 3 juli 2007 door Bigstijn Reageren
michelIII Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 ik altijd michelIII ik weet niet egt waarom die III maar michel is gewoon mijn naam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.