Jump to content

Cool-car screens + movies


Vayne

Recommended Posts

  • Reacties 375
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Aegis

    13

  • need my speed

    8

  • Roxx0rz

    7

  • Carboy

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zalige jester! Maar even een vraagje, vanaf wanneer gaat wheels arch angels open want ik wil graag ook zo'n zalige wagen :D of kan je de jester ook bij transfender tunen?

Grtz!

BTW: Zodra de examens afgelopen zijn ga ik screens postten van mijn wagens :puh: niet spectaculair hoor :D juist zo transfender bakkies

Link to comment
Delen op andere websites

Zalige jester! Maar even een vraagje, vanaf wanneer gaat wheels arch angels open want ik wil graag ook zo'n zalige wagen :D of kan je de jester ook bij transfender tunen?

Grtz!

BTW: Zodra de examens afgelopen zijn ga ik screens postten van mijn wagens :puh: niet spectaculair hoor :D juist zo transfender bakkies

Ik weet het niet zeker, maar op een gegeven moment kun je de autowinkel tegenover CJ's garage in het oosten van San Fierro kopen, en dan moet je weer een aantal missies doen, en dan krijg je geloof ik een melding als wheels arch angels opengaat... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn bakske ook by wheels arch angels (de Jester :D )

(sorry voor de slechte kwaliteit maar ik heb het op xbox en het enige waarmee ik pics kan nemen is mijn digicam)

p62400175qb.th.jpg

p62400221ny.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heej ik had even een vraagje , Waar is de arc Angel tuning shop? kan iemand mij anders een kaart sturen met daarop de plek aangegeven?

hier is mijn email ***

Groetjes Dennis:)

Link to comment
Delen op andere websites

Heej ik had even een vraagje , Waar is de arc Angel tuning shop? kan iemand mij anders een kaart sturen met daarop de plek aangegeven?

hier is mijn email ***

Groetjes Dennis:)

klik

dat is de map, het blauwe puntje moet je hebben. ;)

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

shop? kan iemand mij anders een kaart sturen met daarop de plek aangegeven?

hier is mijn email ***

Naast dat het niet is toegestaan om een email adres op het forum te plaatsen, is het ook niet echt de bedoeling van een forum om vragen via email / PB af te handelen. Op deze manier is het antwoord niet voor andere forum gebruikers beschikbaar, iets wat nou juist wel de bedoeling is van een forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...