Jump to content

Cool-car screens + movies


Vayne

Recommended Posts

  • Reacties 375
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Aegis

    13

  • need my speed

    8

  • Roxx0rz

    7

  • Carboy

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

omg, heb je de handling.cfg wel goed overgekopieerd? die wielen zijn echt afschuwelijk!!!! :t

ze passen niet eens in de wielkassen...

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Link to comment
Delen op andere websites

omg, heb je de handling.cfg wel goed overgekopieerd? die wielen zijn echt afschuwelijk!!!!  :t

ze passen niet eens in de wielkassen...

Ik heb het goed gekopieerd alleen dat is gewoon zo ik kan er niks aan doen.

hier mijn favo auto:

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een camper getuned als The Mothership maar die was gestolen door een zwerver

gallery320yp.th.jpg

gallery342wh.th.jpg

oftopic:staat die mod van formula 1 op gtagames.nl?Lijkt me cool om erin te rijden!

Bewerkt: door TackleBerry
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een camper getuned als The Mothership maar die was gestolen door een zwerver

gallery320yp.th.jpg

gallery342wh.th.jpg

oftopic:staat die mod van formula 1 op gtagames.nl?Lijkt me cool om erin te rijden!

Camper tunen in moddership zonder mod???

nee die staat niet op www.gtagames.nl maar op www.pmW3sl3ymaarvoordeinternetsite.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Na de missie Cesar Vialpando kan je auto's tunen in de Transfender en in de Loco Low & Co. Als je de Driving School hebt uitgespeeld en enkele missies van Cesar die je erbij krijgt, krijg je de mogelijkheid om je Auto's te tunen in de Wheel Arch Angles. Maar elke auto heeft een specifieke garage waar je hem kan tunen. Op de Walktrough kan je Walktrough kan je er alles over lezen, veel plezier! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een camper getuned als The Mothership maar die was gestolen door een zwerver

gallery320yp.th.jpg

gallery342wh.th.jpg

oftopic:staat die mod van formula 1 op gtagames.nl?Lijkt me cool om erin te rijden!

Camper tunen in moddership zonder mod???

nee die staat niet op www.gtagames.nl maar op www.pmW3sl3ymaarvoordeinternetsite.nl

Met de transfender overhaul mod wel ;) heb ik ook :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...