Jump to content

Cool-car screens + movies


Vayne

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 375
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Aegis

    13

  • need my speed

    8

  • Roxx0rz

    7

  • Carboy

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Staan meerdere rare dingen in die screenshots hoor!

Hier heeft CJ maar 1 been.

Haha, nee joh. Als je loopt zet ik toch echt mn benen niet naast elkaar. Je ziet hem gewoon niet, omdat hij 'loopt' in de afbeelding. Het linkerbeen is er wel. :lol:

Ow.

ik vond dat het zo leek. :puh:

Hij loopt ook niet-->kijk naar zijn armen!!! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
weet iemand welke autos mooi zijn om bij arc angels te tune??

Greetzz Dennizzzz

je kan toch alleen de auto's die bij wang cars (ofzo :puh: die tegenover je garage in SF) staan tunen bij arc angels ??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

nee, ik niet

>>> Door GTA-Sheep: Waar slaat dat antwoord nou weer op? Nogmaals (want niet voor het eerst bij jou) óf je post nuttig óf je post gewoon niet. Dit wordt gezien als spam<<<

Link to comment
Delen op andere websites

heb net een wagen getuned en in garage gezet sla hem op en ga kijken zijn de vette kleuren van arc weg hebben meer mensen dat probleem :?:?

laat maar hep nog een keer geprobeerd maar nu werktb die wel goed zal wel een bug zijn geweest :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
heb net een wagen getuned en in garage gezet sla hem op en ga kijken zijn de vette kleuren van arc weg hebben meer mensen dat probleem :?:?

Dit heb ik ook , dit komt door een bug dat op sommige playstation en xboxspellen van gta sa zit, ik had ook een vette paintjob toegevoegd zette mijn auto in de garage en kwam terug en het was helemaal wit.

Link to comment
Delen op andere websites

heb net een wagen getuned en in garage gezet sla hem op en ga kijken zijn de vette kleuren van arc weg hebben meer mensen dat probleem :?:?

Dit heb ik ook , dit komt door een bug dat op sommige playstation en xboxspellen van gta sa zit, ik had ook een vette paintjob toegevoegd zette mijn auto in de garage en kwam terug en het was helemaal wit.

Dit komt doordat je misschien met damage in de garage bent gerede en dan heb je pech (bij het kleinste beetje damage is de paintjob al weg :()

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...