Mikeyyy Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Vette bakjies jongen Als ik het spel heb gekocht ga ik da ook doen als ik bij die garage's kan Greetz Mike
Utopia Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Vette slamvan van in het begin Maar ik vind de auto's pas vet als ze in het zwart zijn, zal morgen es mijn favoriete kar hier opzetten in het zwart
Sergio1991 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Staan meerdere rare dingen in die screenshots hoor! Hier heeft CJ maar 1 been. Haha, nee joh. Als je loopt zet ik toch echt mn benen niet naast elkaar. Je ziet hem gewoon niet, omdat hij 'loopt' in de afbeelding. Het linkerbeen is er wel. :lol: Ow. ik vond dat het zo leek. Hij loopt ook niet-->kijk naar zijn armen!!!
ra-vds Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 weet iemand welke autos mooi zijn om bij arc angels te tune?? Greetzz Dennizzzz je kan toch alleen de auto's die bij wang cars (ofzo die tegenover je garage in SF) staan tunen bij arc angels ??
rerder Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) heb net een wagen getuned en in garage gezet sla hem op en ga kijken zijn de vette kleuren van arc weg hebben meer mensen dat probleem Bewerkt: 5 februari 2006 door rerder
quinton Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 nee, ik niet >>> Door GTA-Sheep: Waar slaat dat antwoord nou weer op? Nogmaals (want niet voor het eerst bij jou) óf je post nuttig óf je post gewoon niet. Dit wordt gezien als spam<<<
rerder Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 heb net een wagen getuned en in garage gezet sla hem op en ga kijken zijn de vette kleuren van arc weg hebben meer mensen dat probleem laat maar hep nog een keer geprobeerd maar nu werktb die wel goed zal wel een bug zijn geweest
ZOrange Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ja Mijn vriend heeft dat probleem ook! Ik heb het probleem dat als ik stikkers op men wagen zet dat hij alleen een witte rand geeft maar geen letters!
Svenie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 hier wat aanzichten van mijn meest gebruikte wagen
Xtreem-designer Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 heb net een wagen getuned en in garage gezet sla hem op en ga kijken zijn de vette kleuren van arc weg hebben meer mensen dat probleem Dit heb ik ook , dit komt door een bug dat op sommige playstation en xboxspellen van gta sa zit, ik had ook een vette paintjob toegevoegd zette mijn auto in de garage en kwam terug en het was helemaal wit.
Hutenmah414 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Voor mij werd deze kille winterochtend in San Fiero fataal met mijn Audu A3 Quatro Sportback
Bling Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Haha, inderdaad . Het was zeker glad op de weg?
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 heb net een wagen getuned en in garage gezet sla hem op en ga kijken zijn de vette kleuren van arc weg hebben meer mensen dat probleem Dit heb ik ook , dit komt door een bug dat op sommige playstation en xboxspellen van gta sa zit, ik had ook een vette paintjob toegevoegd zette mijn auto in de garage en kwam terug en het was helemaal wit. Dit komt doordat je misschien met damage in de garage bent gerede en dan heb je pech (bij het kleinste beetje damage is de paintjob al weg )
Godfather_banned Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Haha, inderdaad . Het was zeker glad op de weg? Komt die sneeuw vanzelf?
Recommended Posts