Dutsj Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) Ben nu bezig.. ik edit deze post voor het resultaat Bewerkt: 26 november 2004 door Dutsj
loempiaman Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 hoe kun je zien hoeveel sexappel je krijgt met een bepaalde auto ik ga altijd met een bullit mijn vriendin milly ophalen alleen dan gaat het altijd fout sorry voor de offtopic
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Hier m'n Slamvan. Zorgt voor een hoog sex-appeal, god om te daten!(VERPLAATST naar media) Srry ik wist niet waar je slam van moest tunen is het by de lowriders gebeuren? Ga er gelijk nu 1 tunen vind het zo'n vette car
Dennizzzz Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 hey brokentablebij welke garage kun je de slamvan zo tunen Als die op je foto bij de lowride tuningshop en aan de airbrush te zien bij arch angels Huh>?? Kan je de slam van ook tunen by arch angels ??? My lukte het niet. are you sure?? Neej dit kan helaas niet Greetzz Dennizzzz
Pete-R Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Hier dit zijn mijn getunde wagens! Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen
beanzz Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 WAAR IS ARCH ANGELS KHEB Z AL UITGESPEELD MAAR K KAN ARCH NIEJ VINDE
josie Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Hier dit zijn mijn getunde wagens!Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen RUIG hoe heb je dat allemaal gedaan?? en waar :o :o :o
Dennizzzz Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) Hier dit zijn mijn getunde wagens!Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen Getunde wagen RUIG hoe heb je dat allemaal gedaan?? en waar :o :o :o BIj Arc ANgels Kan je dit doen Josie in het westen van SF in het plaatsje Ocean FLats (je moet de garage uiteraard wel hebben vrijgespeeld er komt dan een sleutel icoontje net als bij de andere transfender garages op je radar.) Greetzz Dennizzzz Bewerkt: 26 november 2004 door Dennizzzz
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 thanks ga het meteen proberen na de hoeveelste missie speel je die garage's vrij
Lennert Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) thanks ga het meteen proberen na de hoeveelste missie speel je die garage's vrij Weet niet na de hoeveelste missie maar je krijgt hem bij Cesar, ik dacht nadat je iemand hebt moeten achtervolgen. WAAR IS ARCH ANGELS KHEB Z AL UITGESPEELD MAAR K KAN ARCH NIEJ VINDE Bewerkt: 1 december 2004 door Lennert
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 thanks ga het meteen proberen na de hoeveelste missie speel je die garage's vrij Weet niet na de hoeveelste missie maar je krijgt hem bij Cesar, ik dacht nadat je iemand hebt moeten achtervolgen. cesar geeft tog alleen maar race missies
Lennert Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 cesar geeft tog alleen maar race missies In CJ's garage, daar is Cesar toch
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 cesar geeft tog alleen maar race missies In CJ's garage, daar is Cesar toch wow wat bedoel je nu juist, leg het aub is duidelijk uit
Lennert Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 wow wat bedoel je nu juist, leg het aub is duidelijk uit Je moet missies doen in de garage van CJ. In deze garage is Cesar en van hem krijg je missies. Maar op de map staat het als CJ aangegeven maar je krijgt er missies van Cesar. Snappie??
Recommended Posts