Jump to content

Cool-car screens + movies


Vayne

Recommended Posts

  • Reacties 375
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Aegis

    13

  • need my speed

    8

  • Roxx0rz

    7

  • Carboy

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

hoe speel je Arc Angels dan vrij?.. ik heb namelijk alle (verhaal) missies gedaan maar kan nog nix daar tunen :huh: .. en er staat ook nog niet zo'n mod (sleuteltje) teken op de radar :(

Arch Angels gaat open naar de missie Zeroing In en dat is de eerste missie van Wang Cars.

Je kunt maar 6 auto's tunnen daar, misschien gaat hij daarom niet open? De auto's die binnen bij wang staan kun je daar tunen.

Ik kan geen missies spelen hoor bij wang Cars :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek op forum want over die vraag zijn tig topics... ;)

Mjah zal je wel helpe :puh: , Je moet voor alles bij je autoschool voldoende hebben. Dan krijg je nieuwe missie's zoals de missie Zeroing In en dan gaat die vanzelf open maarjah daar krijg je ook filmpje van te zien etc... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Slimm Geplaatst op Dec 21 2004, 08:41 PM

  Maar soms zie ik paintjobs die ik helemaal niet kan doen!

Bv die car van broken table die kan ik egt niet maken (die kleuren) 

je kan zow speciaal verfje doen, van die vlamme ofsow of bliksemschitten maar als je dan daarna naar de gewone verf gaat (meestal 1tje onder de speciale verf) kan je de kleur bepalen. Dus kan je andere kleuren nemen :D

Link to comment
Delen op andere websites

vraagje: Als ik een auto wil laten spuiten ensow Nitro erop. Kan ik alleen maar Nitro, kleur spuiten en wheels. Maarhoe kun je dat dan doen met die stickers. Want op sommige plaatjes in dit forum staan allemaal auto's met kei veel stickers. hoe doen jullie dat

:rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...