GTA@SA Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Een van mijn auto's Heej, Waar kon jij die auto tunen in LS,SF of LV. Alvast Thanx GTA@SA
Desperado Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Waar kan je de slamvan vinden? ik heb 'm 1 x zien rond rijden in Las Venturas
GTA@SA Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Hier m'n Slamvan. Zorgt voor een hoog sex-appeal, god om te daten!(VERPLAATST naar media) Heej BrokenTable, Waar is die laatste TuneShop in LV LS of SF Greetz GTA @SA
Mazzeltje Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) In LV Alleen dat is een Transfender De twee mooie tune shops zitten in Los Santos= Loco Low Co En San Fiero=ARC Angels Bewerkt: 9 januari 2005 door mazzeltje
Morpheus 83 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Weet iemand hoe je de auto van Denise moet krijgen met haar daten, dan geeft ze vanzelf wel een keer de sleutel van haar auto
TubS Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 je kan m ook in je garage duwen en dan gaat hij open, verreist oefening
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Gaat dat ook zoo bij alle andere auto's die op slot zijn ? in de garage pleuren ? Trouwens kan ik die denise niet ff over laten komen naar los santos , dat is me altijd te veel rijden... Freek
Sander Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Een van mijn auto's Heej, Waar kon jij die auto tunen in LS,SF of LV. Alvast Thanx GTA@SA San Fierro Wheels Arch Angels
jojogta3 Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 ik heb geen screen maar ik rij het liefst in een getunde slamvan met die verschillende kleuren weet je wel?
commando Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Waar kan je de slamvan vinden? ik heb 'm 1 x zien rond rijden in Las Venturas je kan hem ook in LS vinden. ik had hem vlak bij CJ's hood zien rijden
Lennert Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Waar kan je de slamvan vinden? ik heb 'm 1 x zien rond rijden in Las Venturas Kijk hier eens. Daar kan je de lokatie van de slamvan vinden.
RTS Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Slamvan rijd ook gewoon in Los Santos
commando Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 (bewerkt) Waar kan je de slamvan vinden? ik heb 'm 1 x zien rond rijden in Las Venturas Kijk hier eens. Daar kan je de lokatie van de slamvan vinden. inderdaad dat bedoel ik. dat zag ik ook al. maar ik deed het maar snel uit mijn hoofd COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 10 februari 2005 door commando
Dennizzzz Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 Weet iemand hoe je de auto van Denise moet krijgen HIj rijd rond in LV en je kan die auto gewoon in de garage duwen :lol:
Recommended Posts