Twankala Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Onderwerp: freestyle Soort design: signature Size design: max. 500x150 Render: ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Die van mij komt naar die van jou! ik ben zelf beginner, mijn eerste battle. dus graag niet tegen al te goede! Bewerkt: 10 maart 2007 door twankala
.Djanick Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Onderwerp: freestyleSoort design: signature Size design: max. 500x150 Render: ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Die van mij komt naar die van jou! ik ben zelf beginner, mijn eerste battle. dus graag niet tegen al te goede! succes alvast!
Twankala Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Twankala: Djani: jij ook succes!
tiesto Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 mijn stem gaat ongetwijfeld naar twankalaomdat ik zijn signature veel mooier vind en ik vind dat er meer aan is gedaan en ik vind bijvoorbeeld die softbrush achter het hoofd van dat ventje wel grappig alleen je lettertype vind ik wel wat minder de signature van djani vind ik een beetje saai en ik vind het niet op assassin's creed lijken en ik vind de kleuren wat minder, de effecten zijn wel vet hoor maar niet echt voor dit plaatje both kutgwn stem: twankala