Twankala Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Onderwerp: freestyle Soort design: signature Size design: max. 500x150 Render: ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Die van mij komt naar die van jou! ik ben zelf beginner, mijn eerste battle. dus graag niet tegen al te goede! Bewerkt: 10 maart 2007 door twankala
.Djanick Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Onderwerp: freestyleSoort design: signature Size design: max. 500x150 Render: ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Die van mij komt naar die van jou! ik ben zelf beginner, mijn eerste battle. dus graag niet tegen al te goede! succes alvast!
Twankala Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Twankala: Djani: jij ook succes!
tiesto Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 mijn stem gaat ongetwijfeld naar twankalaomdat ik zijn signature veel mooier vind en ik vind dat er meer aan is gedaan en ik vind bijvoorbeeld die softbrush achter het hoofd van dat ventje wel grappig alleen je lettertype vind ik wel wat minder de signature van djani vind ik een beetje saai en ik vind het niet op assassin's creed lijken en ik vind de kleuren wat minder, de effecten zijn wel vet hoor maar niet echt voor dit plaatje both kutgwn stem: twankala
BigT Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) mijn stem gaat ongetwijfeld naar twankalaomdat ik zijn signature veel mooier vind en ik vind dat er meer aan is gedaan en ik vind bijvoorbeeld die softbrush achter het hoofd van dat ventje wel grappig alleen je lettertype vind ik wel wat minderde signature van djani vind ik een beetje saai en ik vind het niet op assassin's creed lijken en ik vind de kleuren wat minder, de effecten zijn wel vet hoor maar niet echt voor dit plaatje both kutgwn stem: twankala Precies wat ik ook wil zeggen. Darom Quote ik maar want das lekker minder typen. Maar Djani probeer nog meer sigs te maken . Dan kan je oefenen. En niet al te vaak de effecten van photoshop gebruiken. (Filter) stem: twankala stem: twankala EDIT voor hieronder. Lol volgensmij met jou tut gedaan he . Bewerkt: 13 maart 2007 door BigT
.Antonio Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Laat ik dan maar even stemmen : Djani: Mooie achtergrond, knap gemaakt, alleen het pas helemaal niet bij de render. Ik had gelezen dat het voor een spel was dat je naar een andere dimensie ging via deze poort. Ik kan me daar wel wat bij voorstellen, in dat geval heb je wel een goede render uitgekozen die dan nog even terug kijkt. Dat Djanick Designs heb je goed erop gezet, met dat witte ding eronder . Twankala: Mooie signature, de achtergrond heb je misschien een beetje veel gerippled of met glass gedaan. Jammer dat je dat licht onder de render heb gedaan. Als je het wat hoger had gezet en boven de render zou het mooi staan . Verder heb je een mooie border en goede text. Dat is dus wel goed. Na best lang denken stem ik toch op Twankala omdat ik die signature toch echt gewoon wat mooier vind.
.Levi. Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Winnaar Twankala +1 punt, verliezer Djana. Rank updated + topic locked.
Recommended Posts