Arjen Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) user posted image Dit zou een blog template kunnen voorstellen. Let niet op de tekst, die heb ik zelf getypt. Kamodo is een nickname. Beoordelingen svp. Bewerkt: 29 maart 2007 door Arjen Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Moest toen ik dit zag een beetje aan een Japanse stijl denken Arjen. Ik vind dit werkelijk waar een prachtig stukje werk. De manier waarop je de bovenkant (rode balk) en onderkant hebt gedaan vind ik er erg mooi uitzien. Misschien dat je het witte streepje die door de bovenste rode balk gaat iets lager kunt zetten, maar zo erg is het ook weer niet. Ik zie dat bij "Contact" het streepje daaronder iets te ver naar links gaat, maar misschien heb je dat zelf al gezien. De kleuren die je gebruikt hebt vind ik erg mooi, past allemaal heel goed bij elkaar. Ook een leuk detail is dat je dat vierkant met de witte stroke een beetje doorzichtigheid hebt gemaakt, ziet er leuk uit. De gradient op de achtergrond is goed gedaan de "blog" template komt zo mooi naarvoren. Misschien kun je nog wel iets op de achtergrond toevoegen niet heel duidelijk maar gewoon doorzichtig zoals die sliertjes die je bovenaan je template hebt bijvoorbeeld. Ik zeg dit omdat naar lang kijken het best kaal er uit gaat zien naar mijn mening aan de zijkant. In ieder geval klasse werk Arjen, ziet er goed uit. Reageren
Arjen Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik zie dat bij "Contact" het streepje daaronder iets te ver naar links gaat, maar misschien heb je dat zelf al gezien. Oja.. Zie ik nu pas. Maar dat witte lijntje geef eigenlijk een versterkt beeld weer van wat die balk daar moet voorstellen. Een grove, versleten balk die bij het geheel past. Als dat witte lijntje zachter wordt, of helemaal naar de achtergrond verdwijnt, dan krijg je het standaard zicht van een balk die op een website staat. Dat witte geeft hier het extraatje weer. Wel goed dat je het zegt, want wat ik hierboven typ zag ik pas toen ik het veranderde. Erg bedankt! Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik zie dat bij "Contact" het streepje daaronder iets te ver naar links gaat, maar misschien heb je dat zelf al gezien. Maar dat witte lijntje geef eigenlijk een versterkt beeld weer van wat die balk daar moet voorstellen. Een grove, versleten balk die bij het geheel past. Als dat witte lijntje zachter wordt, of helemaal naar de achtergrond verdwijnt, dan krijg je het standaard zicht van een balk die op een website staat. Dat witte geeft hier het extraatje weer. Ik moet zeggen dat je hier wel gelijk in hebt. Maar het iets doorzichtiger maken zou je sowieso niet moeten doen, ik dacht alleen dat iets lager wat meer tot zijn geheel terecht zou komen. Maar wat je zei dat extraatje dat klopt ook weer, zo geef je inderdaad een ander zicht het geheel. Reageren
BigT Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Hijs mooi! Text is perfect. En die balken zijn mooi ! 9,0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.