Whiplash1212 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Ik heb laatst zo een missie gedaan waarbij je allemaal gasten van een gang moest neer knallen en toen ontplofde zo een bom en zag je allemaal van die mannetjes vliegen, maar is die gang er nog en doen ze gwn niks meer of zijn ze gwn echt allemaal dood? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Je zou misschien wat duidelijker kunnen formuleren in je bericht waar het over gaat. Wel kan ik je vertellen dat er geen gangs in GTA: Vice City Stories uitsterven tijdens het spel. De Cholos worden wel wat minder, maar deze gang blijft gewoon nog bestaan. Je vindt ze vooral in Oost- Main Land. Verder zie ik het nu van dit topic ook niet zo in, maar als je met meer informatie komt kunnen we je vraag natuurlijk wel wat duidelijker beantwoorden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 je heb me vraag inprincipe all beantwoord het waren de cholos die ik bedoelde die dus dood gingen in een missie maar k vroeg me af of ze er nou nog steeds waren maar zoals je all zij ze zijn er gwn nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.