Jump to content

Driver updaten?

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn computer voldoet precies aan de minimale eisen van GTA SA maar toch wil hij hem niet draaien. Een vriend van me zei dat ik mijn driver(S) moest updaten.

Mijn videokaart is van het merk SIS Mirage Graphics , op de website www.sis.com kon ik niet echt weg wijs worden dus misschien dat iemand van jullie mij wil helpen.

Deze screen maakte ik met het programma System Spec:

post-27020-1173259797_thumb.png

Geplaatst:

Ik ben geheel onbekend met dit merk maar ik heb een googletje gedaan op je chipset. Dan kom ik bijvoorbeeld op deze driver uit maar ook op deze. De eerste is denk ik het nieuwst alleen ik kan je niet met zekerheid zeggen dat dat de goede driver is. Een tip van de eerste site:

Try to set a system restore point before installing a device driver. This will help if you installed a wrong driver. Problems can arise when your hardware device is too old or not supported any longer.
Geplaatst:

Heel erg bedankt Preddy.

Een hele tijd geleden wou ik op mijn PC ook een system restore point aanmaken om hem terug te zetten. Dit was gelukt alleen toen ik dus systeem herstel uitvoerde en de computer opnieuw was opgestart stond er:

" Systeem is niet terug gezet, alle instellingen zijn bewaard gebleven ''

Dit heb ik een keer of 4 geprobeerd dus ik denk dat het handig is dat dit probleem eerst wordt opgelost aangezien jij ook niet zeker of het de goede download is.

:dans:

Geplaatst:

Dat hij precies aan de minimale eisen voldoet betekent (helaas) niet dat 'ie erop kan draaien. Ik heb verhalen gehoord van mensen met een 128mb kaart die 'm niet konden spelen en ik kon SA ook niet spelen op mijn oude 64mb videokaart. Misschien dat het jou nog wel lukt, maar ik vrees toch dat je videokaart het gewoon niet aan kan.

-Sdajafol

Geplaatst:

Ik vrees dat je SA niet gaat spelen op die PC. Die SiS kaart heeft gewoonweg de goede shaders en directx ondersteuning niet.

SiS is een merk voor kantoor pc's. Zet er desnoods een 40 euro Radeon 9250 in, dan kun je hem spelen...

Geplaatst:

@Sdajafol & schno009

Wat jullie zeggen had ik ook al in mijn achterhoofd zitten :clown: . Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als hij het zou doen maar de kans is misschien 20% of nog veel minder. Natuurlijk is het updaten van je hardware nooit verkeerd, ik denk er trouwens ook over om binnen een aantal weken misschien maanden een gloednieuwe (goede) videokaart te kopen waarmee ik GTA San Andreas op redelijke kwaliteit kan spelen.

@ Ikt

Bedankt, die was ik ook tegengekomen op de website van SIS. Ik wist alleen niet 100% zeker of het de goede was. Nogmaals heel erg bedankt voor je behulpzaamheid :dans:

:klap::bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...