runnet Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Hey! Ik ben enthousiast aan de slag gegaan om via SAMI mijn leuke auto's te installeren...nu heb ik alles gedaan en heb auto's geinstalleerd via het programmaatje san andreas mod installer....hij zegt ook dat het succesvol geinstalleerd is...maar als ik daarna het spel wil spelen en ik heb mijn spel aangeklikt....dan komt het laad scherm in beeld(laad-balkje linksonderin het scherm) en dan stopt ie op de helft met laden...en doet vervolgens niks meer....Kan iemand mij zeggen watik fout doe??? ik heb alles geinstalleerd volgens de handleiding die hier ook ergens op de site te vinden is... Wie kan mij hiermee helpen?? alvast bedankt! Bewerkt: 7 maart 2007 door runnet Reageren
EXIT Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 je moet SAMI niet vertrouwen. alles deinstaleren en dan kan je weer spele. en dan op de goede oude manier alles instaleren Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 SAMI is een degelijk progamma, dat heus wel te vertrouwen is. Maar goed, 'runnet', doet hij dit bij een savegame? Zo ja, dan heb je de verkeerde versie van GTA: San andreas. Jij hebt dan V2, maar je moet V1 hebben. Verhaal erachter ligt wat ingewikkeld maar het komt er op neer dat je met V2 niet kan modden, en met V1 wel. Download hier een patch die ervoor zorgt dat je V1 krijgt. Als het goed is moet hij daarna helemaal doen. Succes! Reageren
EXIT Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 waarom als SAMI zo te vertrouwen is. past SAMI de handeling vaak niet aan? kijk maar eens in de read-me en in de handeling na het istaleren van een auto met sami Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.