Jump to content

HELP


vincentoGTA

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Ik heb al een hop cheats voor GTAIII op de PS2 weten te vinden. Maar wie weet de codes voor het volgende:

- Toegang tot alle wijken/steden (dus geen bruggen/metros op slot etc)

- Automatisch geen politie meer achter je aan

- Waar kan ik vliegen en hoe kom ik daar?

- Vallen de 'wapon packs' onder de cheat "all weapons" of zijn dat nog andere wapens?

Alvast ENORM bedankt!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi allemaal!

Ik heb al een hop cheats voor GTAIII op de PS2 weten te vinden. Maar wie weet de codes voor het volgende:

- Toegang tot alle wijken/steden (dus geen bruggen/metros op slot etc)

- Automatisch geen politie meer achter je aan

- Waar kan ik vliegen en hoe kom ik daar?

- Vallen de 'wapon packs' onder de cheat "all weapons" of zijn dat nog andere wapens?

Alvast ENORM bedankt!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo vincentoGTA, welkom op GTAForum.nl!

Voor veel vragen kun je kijken op WikiGTA, de grootste Nederlandstalige GTA website! Ook de cheats voor de PS2 staan erop. Wel op deze pagina. Er is geen cheat waarmee je toegang hebt tot alle steden. Maar daarvoor kun je een 100% savegame downloaden uit de downloaddatabase van het forum. Ook kun je in dit topic een kijkje nemen waar ik uitleg hoe je op de drie eilanden kunt komen zonder missies gedaan te hebben. Een code om het wanted-level te verwijderen is er wel: R2 R2 L1 R2 ↑ ↓ ↑ ↓ ↑ ↓. Vliegen gaat op het derde eiland, Shoreside Vale. Daar kun je van het vliegveld een Dodo halen waarmee je door Liberty City kunt vliegen. Echter is dit niet het makkelijkste van GTAIII maar gelukkig heeft Lantyz een Dodo Tutorial gemaakt waarmee het wel moet lukken! Over je laatste vraag kan ik niets vertellen omdat ik zelf zonder cheats speel. Maar ik weet dat je bij GTAIII niet verschillende wapens per categorie hebt en je dus alle wapens tegelijk kunt dragen, dus wellicht betekend de cheat 'Alle Wapens' dat je alle wapens in het bezit hebt.

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Thanx Bassie voor de tips! Wat een tegenvalller dat niet alles direct toegankelijk is te maken, voor zover ik weet kon dat bij eerdere versies altijd wel. Ik speel op de PS2 dus die all-complete downloads kan ik dus niet gebruiken lijkt me?

Nu zie ik op http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...mp;showfile=190 dat er een savegame is voor de PS2. Maar hoe krijg ik deze op mijn memorycard??!!! Sorry voor de misschien amateuristische vraag maar ik ben helemaal nieuw voor wat betreft de PS2/GTAIII :S ;)

>>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hey vincentoGTA,

Hiervoor heb je Armax nodig, dat kun je kopen op bol.com door op de link te klikken. Dit is de Beschrijving:

Brand je eigen PlayStation2 compatibel films, mp3's en retro game disc's! Werelds krachtigste cheat code systeem is nog beter geworden! Kenmerken:

CD-R Mediaplayer ondersteuning

USB Flash drive ondersteuning

Online Chat

Retro games emulator

30.000 cheat codes

Cheat codes Meer...

GTA-Freak2

EDIT: Sorry voor de dubbelpost! De PC deed raar!

>>> Door Bling: Huh? Wat zei je? :clown: <<<

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien dit topic al eens bekeken? Daar wordt namelijk uitgelged hoe je een savegame van de PC op je PS2 zet. Als voorbeeld wordt San Andreas gebruikt, maar ik neem aan dat dit net zo goed te gebruiken is voor GTA III. Succes, en veel plezier met je savegame!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet alleerst al ArMax hebben. Deze is voor €25,- op Bol.com te koop (Zie link).

Dan moet je dit stappenplan volgen:

[1] Download de gehaalde SaveGame en kopieër of verplaats het op je USB-Stick.

[2] Steek je USB-Stick in de USB-Poort van de PS2.

[3] Start je PS2 op met de ArMax disc in de drive.

[4] Kies 'Max Memory' (Icoontje met 2 Memory Cards).

[5] Kies vervolgens weer 'My Devices', selecteer dan als 'Primary Device' de USB-Stick.

[6] Kies 'GTAIII', er zal nu een vinkje voor komen te staan. Ga nu naar rechts en selecteer 'Uncrush'.

[7] Selecteer de Memory Card waarop de behaalde SaveGame moet komen te staan. Druk dan op X

[8] Laat het programma zijn werk doen, als het klaar is kun je je PS2 Resetten en GTA III opstarten, nu kun je weer verder spelen!

Met ArMax zijn veel meer dingen als alleen maar SaveGames overzetten mogelijk. Aangezien je om Cheats vroeg in de begin post lijkt het me wel wat voor jouw. Het voordeel is dat je er met een paar drukken op de knop een heel stel kunt activeren, er zijn ook meer Cheats mogelijk als dat met de Button Cheats mogelijk is. Hier een paar voorbeelden:

  • Infinite Health and Armour
  • Police On Foot Have No AI (Zijn niet slim)
  • Geen auto schade meer
  • Doorzichtige Auto's
  • Veel Cheats voor alle wapens bij je SaveHouse, oneindig kogels
  • Geen vechtende gangs
  • Je kunt elke auto die je maar wilt in je garage laten spawnen
  • Veel meer!

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...