Jump to content

Freefall

Recommended Posts

Geplaatst:

Missie:Freefall

Versie:Gedowngrade naar 1.0

Cheaten:Nee

Overig:Je mag als het nodig is kogels en wat geld enzo gebruiken

Alvast bedankt,

Indycar series.

GTASAsf4.b

Geplaatst: (bewerkt)

Gehaald: Freefall

+ Respect, $15.000

Veel plezier ermee.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst: (bewerkt)

Ik wel.

@ Indycar series; Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Daarom maak ik hier een bericht van waar je later misschien nog iets aan hebt.

--

De missie Freefall, één van de moeilijkste missies in de storyline van GTA. Het is hier de bedoeling om een vliegtuig te onderscheppen die onderweg is naar Las Vanturas. Je vertrekt vanaf Las Venturas en je vliegt naar het blokje toe op je radar. Links van je zal een hoogtemeter te zien zijn, zorg ervoor dat je hoog genoeg vliegt. Het driehoekje op de radar moet omhoog staan. Vlieg nu een stuk door en je zal het vliegtuig tegen komen (Shamal). Je moet nu een draai maken naar het andere vlegtuig toe, dit vereist al enige oefening. Als je éénmaal gedraait bent moet je nog in corona zien te komen. Als je de draai goed hebt gemaakt zul je nog boven het andere vliegtuig vliegen. De Shamal zal sneller gaan dan jouw Dodo, maar zodra je begint te dalen zul je merken dat de Dodo sneller gaat, en je dichter bij de corona komt. Van die snelheid moet je profiteren om door de corona te vliegen, echter hoef je er neit helmaal doorheen, dicht in de buurt van de corona komen is genoeg. Daarna volgt er een cut-scene en moet je binnenin 4 mannen, en een piloot neerschieten. Als je dat éénmaal gedaan hebt rest je nog het terug vliegen naar Las Venturas. Bekijk hier overigens een filmpje.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Lol zit 3 seconden tussen,maar mij maakt het niet uit wie hem doet.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...