sami Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Hey ik heb gta san gekocht en ik heb alles wat je moet hebben maar gta san is sloom wie kan me helpen screen: http://83.149.84.184/~sami1/gta%20san.GIF Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Je vrije ruimte is te weinig als ik het zo bekijk. Dit staat op WikiGTA: Minimale systeemeisen - Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor - Geheugen: 256MB RAM - DVD-Speler: 8x DVD-ROM - Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte - Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) - Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card - Toetsenbord & muis - Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen - Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) - Geheugen: 384(of meer) MB - DVD-speler: 16x DVD-ROM - Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte - Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) - Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card - Toetsenbord & muis - Windows 2000 of nieuwer Jij hebt maar 904MB...VWO-er BTW, Welkom op GTAForum! Bewerkt: 7 maart 2007 door VWO-er Reageren
sami Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 ow ok maar waar aan licht het ram ?? harde schijf? Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Gewoon aan vrije Hard-Disk(Harde schijf) ruimte. Dus niet je RAM. Da's je werkgeheugen . Je RAM is daarintegen wel weer goed, dat zit zelfs boven het aanbevolen. Dus je zult gewoon je Hard-Disk wat moeten opruimen, dan zal je SA het wel doen. Reageren
m3o Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) ow ok maar waar aan licht het ram ?? harde schijf? Hier een paar oplossingen, voer ze wel chronologisch uit: 1) MINIMALE EN AANBEVOLEN SYSTEEMEISEN -> Controleer of je systeemeisen wel voldoen om het spel te spelen : Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenboord & muis 2) GTA SA OPTIES WIJZIGEN -> Eerst bij 'MIJN DOCUMENTEN/GTA SAN ANDREAS USER FILES/' het bestand 'gta_sa.set' verwijderen (als je GTA terug opstart, zal hij van zelf weer een nieuw gta_sa.set bestand creeëren) -> In SA zelf; PAUZE MENU en dan : OPTIONS -> DISPLAY -> ADVANCED * Visual GFX Quality op 'Low' zetten * Resolutie veranderen in 640x480 x32x (bij een té slechte kwaliteit, kan je de resolutie hoger instellen) * Het balkje van de Draw Distance naar 0 (helemaal naar links) verschuiven * Ant-Aliasing aanvinken 3) PROGRAMMA'S AFSLUITEN -> Voor alleer je SA start, sluit alle (zware) programma's als MSN, Anti-virus, Internet, Windows Media Player,... 3) SPYWARE & VIRUS SCAN: -> Scan je hele PC voor spyware en virus 4) VIDEOKAART UPDATEN OF NIEUWE RAM/VIDEOKAART KOPEN -> Download de laatste drivers van je videokaart (kijk bij de site van het merk van je moederbord als je videokaart op je moederbord zit) -> Als je Ramgeheugen of je videokaart niet aan de minimale systeemeisen voldoen, is het beter om krachtigere RAM geheugen of videokaart (zeker meer dan 64MB geheugen, want niet elke videokaart van 64MB kan SA aan) te kopen. 5) ANDERE -> je PC een beetje opruimen en leegmaken -> misschien heb je teveel muziek staan op je MP3 ('User Track') Verwijder ze. -> te veel cheats en mods gebruikt? => Een nieuw game starten. Als dit niet gaan moet je SA herinstalleren! -> verwijder Hot Coffee van je SA a.d.h. van deze patch http://www.nomorehotcoffee.com/ Bewerkt: 7 maart 2007 door m3o Reageren
ikt Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Ik zie het probleem al: Je videokaart. Die van Intel zijn niet vooruit te branden, ik had er ook zo een in deze PC (een interne videokaart). Je zult een andere videokaart moeten kopen vrees ik. Maar probeer eerst de stappen hierboven te doen. Ik denk dat programma's uitzetten, en een lage GFX veel helpt in jouw geval. Reageren
sami Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Bedankt m3o hij is nu niet meer sloom echt Bedankt Bewerkt: 7 maart 2007 door sami Reageren
Bv202 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Als het niet erg is zou ik graag nog eventjes willen toevoegen dat je harde schijf niet te klein is. Als dat het geval zou zijn, zou gta san andreas niet eens installeren. Die 904mb klopt niet..dat wisselbestand is niet de grootte van je HD. Reageren
sami Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 sa gaat nog redelijk sloom ik speel gta san nu op me pa's pc tot ik nieuwe video kaart gekocht heb ik ga een 128 mb video kaart kopen maar weet niet welke wie weet welke ik moet gaan kopen ?? Reageren
alexiegti Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 ik hed gta sa eerst ook op een andere pc het was heeeeeel slecht en nu heb ik een snellere pc hij doet het pervect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.