Jump to content

automatische doel kiezen

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je op SA op PS2 drukt op R1 (denk ik), dan kiest CJ zelf een doel en hoef jij maar alleen te schieten. Als je dan weer op R1 drukt, dan richt CJ z'n wapen op een ander doel.*

Heb je op PC ook zo'n knop, waar het doel direct wordt geselecteerd zodat jij dan alleen maar hoeft te schieten?

Wat het is echt ballen met dat richten...

* op het einde van de hoofdmissies, kan je je eigen gangs maken. Maar daarvoor moet je eerst gangmembers selecteren. Dat doe je dus ook met dat knopje (PS2= R1)

Geplaatst:

Ja, dit kan, je hoeft alleen maar je instellingen van Mouse + Keys af te halen en naar Joystick veranderen dit kan je doen bij Mouse Settings. Zo zal er als je richt je wapen een automatisch doel kiezen. Je kan alleen niet meer je muis bewegen zodat het beeld veranderd, het heeft nog meer nadelen maar die weet ik niet zo een, twee, drie.

Ik hoop je zo genoeg te hebben geholpen. :Y

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is wel mogelijk ja, bij GTA 3 en Vice City kon je op de PC de controls op 'classics mode' zetten, dit kan met San Andreas niet. Bij San Andreas moet je hem op 'joypad' zetten. Dit doe je dus door naar Options --> Controller Setup te gaan, dan kun je bij Configuration 2 dingen kiezen, namelijk 'Mouse + Key', hier kun je normaal richten wat nu het geval is bij jou, en als 2e kun je 'Joypad' kiezen, deze moet jij dus kiezen. Nu kun je net zoals op de consoles automatisch richten. Ikzelf gebruik dit nooit omdat ik de besturing dan niet meer perfect vind.

Om gangmembers (homies) te selecteren richt je op een gangmember en dan druk je op 'G' of 'H', je homies zullen nu met je mee lopen. Met G en H kun je ook verschillende commands geven. Let op: hoe meer respect je hebt, hoe meer homies je kunt recruten.

Succes :)

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

bedankt, het is mij gelukt, maar zoals jullie hebben gezegd is de bestudering niet echt handig meer.

Ik zal dan dat schieten met de muis trainen door wat mensen neer te knallen... :klap:

thx ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...