Jump to content

ballas san fierro


Forgotten

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    6

  • koentje koene

    6

  • spoeky

    4

  • Steel Dogg

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat komt door een bepaalde glitch, deze kan je krijgen door een tijd naar het noorden te vliegen. Als je dat ong. 5 min. hebt gedaan, zullen ze er verschijnen. Hoe langer je vliegt, hoe meer er in San Fierro te zien zijn. Het is erg tijdrovend, maar het is altijd leuk als extraatje.

VWO-er :cya:

Dankzij Predy weet ik al dat het al vanaf 5 min. kan :)

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

op welke site heb je dat dan gelezen? op deze?

Dat zal wel een 'inmiddels gesloten' topic zijn geweest. Want ik heb nooit een ballasventje in San fierro gezien.

Edit: Dus een glitch :)

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoeft overigens niet naar het noorden, dit kan alle richtingen uit, als het maar ver buiten de map is, over de zee. Als je dit lang genoeg blijft doen, komen er ook gang territory's in Las Venturas en Bone County (eigenlijk over de gehele map van San Andreas). En niet alleen Ballas, maar ook andere gangs krijgen meer territory, zoals bijv. de Vagos.

Het uitvoeren van deze glitch kan overigens het beste met een Shamal, die is het makkelijkst te verkrijgen en heeft een soort "automatische piloot". Gewoon opstijgen, over de open zee gaan vliegen en niets meer doen, het toestel zal vanzelf vliegen. De tijd die nodig is om de glitch voor elkaar te krijgen verschilt vaak. Bij de een duurt het 3 uurtjes, bij de ander duurt het een hele nacht lang (voor de gehele map). Je kunt controleren of het gelukt is om op de map te kijken naar gang territory's waar ze niet horen te zijn. Als je tevreden bent, spring uit het vliegtuig en verzuip jezelf. Als je in het ziekenhuis wakker wordt zij er overal gangs :) Veel succes ;)

Deze glitch kan overigens ook voorkomen tijdens de missie Freefall en Saint Mark's Bistro, waar je ook een eindje de open zee in moet vliegen.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Kan dit ook voorkomen bij PS2

Ja, dit kan ook met de PS2. Misschien heb je hier nog wat aan. Het is wel allemaal in het Engels maar het is er wel goed uitgelegd. Je kunt natuurlijk ook de bovenstaande posts als uitleg gebruiken.

Succes ermee :)

@Steel Dogg, ik drukte perongeluk op posten terwijl ik nog dingen toe wou voegen, maar ja je moet nog iets sneller worden ^^

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Kan dit ook voorkomen bij PS2

Aangezien de PS2 ook een console is, SA ook voor de PS2 is uitgekomen, neem ik aan dat dat zo is :bonk:

EDIT: Ooit zal er een moment zijn dat ik de beruchte Typhoon overwin... :puh:

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal, ik ben nu deze glitch aan het doen, en er staat terretorium onder control 79,92%. Dus het heeft effect want eerst stond er 100%. maar ik heb een vraag ik kijk op de map en nergens behalve dan in Los santos zie ik nergens groen of geel of ppars staan hoe kan dit? alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Stel , ik vlieg met m'n shamal over de zee voor een paar uur , spring eruit en ontwaak in het zieknhuis.

Dan zijn de Gangs er , maar waneer gaan ze dan weer weg ?

Greettzz..,

Aeroplane

Link to comment
Delen op andere websites

maar waneer gaan ze dan weer weg ?

Niet dus. Indien je eenmaal door middel van de glitch nieuwe gebieden geunlockt hebt, zul je deze altijd behouden. Het is een leuk trucje, maar brengt het nadeel met zich mee dat je dit niet meer ongedaan kunt maken. Overigens kun je dit ook als voordeel beschouwen, maar dat terzijde.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is het gelukt alleen niet in San fierro wel in Los santos en wat moet ik doen om ze ook in San fierro te krijgen en nog een vraag bij mij lopen er helemaal geen mannetjes hoe kkan dit???

Link to comment
Delen op andere websites

Het is normaal dat je in Los Santos ganggebieden kan veroveren. Dat is de bedoeling van het spel. Na de missie Doberman kun je gebieden veroveren. Na de missie The green sabre zijn ze weer even weg. Ze komen pas terug na de missie Home coming (correct me if im wrong).

Op je tweede vraag, hoe je die territoriums ook in San Fierro kan verkrijgen staat hierboven een duidelijke uitleg. Voortaan even lezen dus. ;)

Op je derde en laatste vraag weet ik misschien wel een antwoord. Alleen snap ik je vraag niet zo goed. Wil je zeggen dat je helemaal alleen loopt in SA? Of bedoel je dat er geen gangs rondlopen op straat? Als je in een territorium komt en je ziet geen gangmembers kun je altijd proberen wat mensen in dit territorium dood te schieten. Het lukt ook misschien als je politie achter je aan hebt

Als dit je vraag niet was, stel ze dan nog eens maar met wat meer uitleg. Zodat wij hem kunnen snappen en je een goed antwoord kunnen geven. :)

Veel succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoele bij mij is dat trucje van die terretorium glitch gelukt alleeb in Los santos (dus meer ganggebieden dan normaal) alleen niet in San fierro. En nou wwil ik dat terrewtorium in Los santos veroveren alleen er staat geen ballas of andere mannetjes alleen maarmij eigen gang.

Ps. k heb die normale terretoriums zonder die glitch al gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen :cya:.

Ik heb een vraagje: Ik ben nu bezig met die glitch. Ik ben nu 2 en half uur aan het vliegen naar het noorden. Oppeens is er een gangwar gaande in Los Santos terwijl ik niet in Los Santos ben! Begint de glitch nu te werken?

post-43295-1173537679_thumb.jpg

Als je goed kijkt op de kaart hierboven, zie een rode plek. De rode plek is aan het knipperen. In het spel zie ik dat de Vagos de aanval openen. Hieronder zie je waar ik ben. Ik ben dus niet in Los Santos!

post-43295-1173537810.jpg

Mijn vraag is dus: begint de glitch nu te werken?

spoeky :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...