Jump to content

ballas san fierro


Forgotten

Recommended Posts

Als je al 2.5 uur aan het vliegen bent is die glitch al aan het werken, maar dat die gangwar begint is daar volgens mij geen bewijs van (ik dacht dat dit gebeurt omdat je wellicht vanaf Los Santos bent begonnen te vliegen). Ik kan daar verkeerd in zitten, maar je kan het ook snel zien aan de statspagina zien in het menu, vergelijk de onderstaande plaatjes maar eens:

Voor:

post-48858-1173538459_thumb.jpg

(Na berekening 56 gebieden -> (12/22,64) * 100%=56)

Tijdens (24 minuten):

post-48858-1173538473_thumb.jpg

(Na berekening 78 gebieden)

Als je dus even Territories Held deelt door Territory under Control en dat keer 100 doet, kan je snel zien of je meer hebt dan de 56 gebieden waarmee je een game begint.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    6

  • koentje koene

    6

  • spoeky

    4

  • Steel Dogg

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben begonnen vanaf San Fiërro. Alleen ben ik een beetje in het begin naar het oosten gedraait :bonk:.Nu ga ik de hele tijd naar het noorden. Maar ik heb ff in mijn stats gekeken, maar het is precies hetzelfde als toen ik begon.

Mijn stats zijn:

Territory under control: 35,85%

Territories held: 19

Dit was vanaf het begin ook al zo, dus dan zal ik nog wel geen territories erbij hebben :N.

edit: Ik ben nu een half uur verder met vliegen en het rode gedeelte is nog steeds aan het knipperen :bonk: . Dat zal dan wel niks betekenen.

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Deze glitch is erg onregelmatig, hoe lang je moet vliegen om de glitch te laten voorkomen wisselt erg af. Soms duurt het wel 12 uur. Echt waar, ik heb dit gelezen op zo'n guide voor deze glitch (ik weet alleen niet meer welke website :bonk: ). Het kan ook maar 3 uurtjes duren. Ik weet niet waarom dit zo afwisselt.

Mijn enige hint: langer vliegen.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het straks misschien weer proberen. Ik moest gisteren stoppen omdat mijn vader op de computer wou. Ik liet me verdrinken. Maar net voordat ik dood was kwam ik oppeens aan land :bonk:.

Ik kwam hieraan:

post-43295-1173603579_thumb.jpg

Is dat niet raar?

En wat kan je beter doen: vlieger met een shamal, of een auto met de cheat Chittychittybangbang? Want dan vlieg je ook en ga je sneller. Cheats maakt voor mij niks uit, maar kan het de glitch beschadigen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een vraagje. Ik heb de glitch gedaan en hij is gelukt overal zijn terretoriums. Maar mijn vraag is ik heb ook een terretorium bij de airport in San Fierri alleen daar lopen helemaal geen mensen. Hoe kan ik een gang war starten als er helemaal geen mensen lopen. En dat heb ik bij nog meer plekken kan iemand astublieft deze vrtaag beantwoorden alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een vraagje. Ik heb de glitch gedaan en hij is gelukt overal zijn terretoriums. Maar mijn vraag is ik heb ook een terretorium bij de airport in San Fierri alleen daar lopen helemaal geen mensen. Hoe kan ik een gang war starten als er helemaal geen mensen lopen. En dat heb ik bij nog meer plekken kan iemand astublieft deze vrtaag beantwoorden alvast bedankt.

Als je andere gebieden hebt van dezelfde gang dan moet je even naar een drukker gebied gaan. Zoek naar een groepje members en loop tegen ze op. Als het goed is moeten ze je nu achterna komen rennen. Ren dan naar het stukje dat je wilt veroveren, en schiet in het gebied dat je wilt veroveren iedereen neer. Garantie dat het werkt, maar dan moeten er dus wel meerdere stukken ganggebieden bij elkaar liggen, of je moet een heel stuk lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat snap ik maar welke gang moet ik dan lokken in San fierro want er lopen geen ballas en los santos vagos??

En ngo een vraag jij krijgt door die glitch ook meer gang gebieden in Los Santos als ik daar op die plek ben zie ik helemaal geen ballas of los santos vagos lopen weet iemand hoe die er kunnen komen??

Alvast bedankt.

Wil iemand hier astublieft antwoord op geven>> astubieft.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er geen gangleden lopen moet je misschien eens even wegrijden en terugkomen. Je moet er toch wel ooit eentje zien, ofwel is de glitch niet gelukt bij jou. Maar aan je vraag blijkbaar toch wel.

Er is al een topic over dit probleem, zonder die glitch, namelijk dit topic. Daar staan er een paar oplossingen. Hier zet ik ze op een rijtje.

  • Schiet in een territorium willekeurige mensen dood, het moeten geen gangmembers zijn. Het kunnen ook voetgangers zijn.
  • Laat de politie achter je aanzitten in een territorium.
  • Kijk in de auto's naar gangleden, ze kunnen ook rondrijden in hun territorium.
  • Recruteer wat homies en rij ermee naar een territorium, zij beginnen te schieten op een ander ganglid. Ook al zitten ze in een auto.

Nogmaals, je moet toch ooit een mens tegenkomen, save eens of loop eens weg. Ooit moet je toch een ganglid zien...

Veel succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat snap ik maar welke gang moet ik dan lokken in San fierro want er lopen geen ballas en los santos vagos??

En ngo een vraag jij krijgt door die glitch ook meer gang gebieden in Los Santos als ik daar op die plek ben zie ik helemaal geen ballas of los santos vagos lopen weet iemand hoe die er kunnen komen??

Alvast bedankt.

Wil iemand hier astublieft antwoord op geven>> astubieft.

Je kan de cheat: Gangs nemen de straten over proberen.

PS2: L2, Up, R1, R1, Left, R1, R1, R2, Right, Down.

PC: BIFBUZZ

Voor de Xbox is de cheat er niet, maar ik denk niet dat je hem voor de Xbox hebt ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat snap ik maar welke gang moet ik dan lokken in San fierro want er lopen geen ballas en los santos vagos??

En ngo een vraag jij krijgt door die glitch ook meer gang gebieden in Los Santos als ik daar op die plek ben zie ik helemaal geen ballas of los santos vagos lopen weet iemand hoe die er kunnen komen??

Alvast bedankt.

Wil iemand hier astublieft antwoord op geven>> astubieft.

Je kan de cheat: Gangs nemen de straten over proberen.

PS2: L2, Up, R1, R1, Left, R1, R1, R2, Right, Down.

PC: BIFBUZZ

Voor de Xbox is de cheat er niet, maar ik denk niet dat je hem voor de Xbox hebt ;)

Als je deze glitch gebruikt kan je hun gebieden dan veroveren van de ballas ?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je deze glitch gebruikt kan je hun gebieden dan veroveren van de ballas ?

Om het maar even kort te zeggen: Ja. Je kan elk gebied overnemen, zolang er maar vijandige gangleden rondlopen. Dit kan, zoals hierboven ook al vermeld, redelijk lastig zijn maar in theorie kan het wel. Naast de gebieden van de Ballas kan je ook van de Vagos gebieden veroveren, die ook verschijnen door de glitch.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen :cya:.

Ik heb een vraagje: Ik ben nu bezig met die glitch. Ik ben nu 2 en half uur aan het vliegen naar het noorden. Oppeens is er een gangwar gaande in Los Santos terwijl ik niet in Los Santos ben! Begint de glitch nu te werken?

post-43295-1173537679_thumb.jpg

Als je goed kijkt op de kaart hierboven, zie een rode plek. De rode plek is aan het knipperen. In het spel zie ik dat de Vagos de aanval openen. Hieronder zie je waar ik ben. Ik ben dus niet in Los Santos!

post-43295-1173537810.jpg

Mijn vraag is dus: begint de glitch nu te werken?

spoeky :cya:

Volgens mij is er gewoon met toeval een gangwar bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen :cya:.

Ik heb een vraagje: Ik ben nu bezig met die glitch. Ik ben nu 2 en half uur aan het vliegen naar het noorden. Oppeens is er een gangwar gaande in Los Santos terwijl ik niet in Los Santos ben! Begint de glitch nu te werken?

post-43295-1173537679_thumb.jpg

Als je goed kijkt op de kaart hierboven, zie een rode plek. De rode plek is aan het knipperen. In het spel zie ik dat de Vagos de aanval openen. Hieronder zie je waar ik ben. Ik ben dus niet in Los Santos!

post-43295-1173537810.jpg

Mijn vraag is dus: begint de glitch nu te werken?

spoeky :cya:

Volgens mij is er gewoon met toeval een gangwar bezig.

Maar ik vind het wel vaag. Want toen een uur later zat op de kaart waar de gangwar is nog steeds te knipperen. Maar na 4 uur gevlogen te hebben, was er niks gebeurt :N.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen :cya:.

Ik heb een vraagje: Ik ben nu bezig met die glitch. Ik ben nu 2 en half uur aan het vliegen naar het noorden. Oppeens is er een gangwar gaande in Los Santos terwijl ik niet in Los Santos ben! Begint de glitch nu te werken?

post-43295-1173537679_thumb.jpg

Als je goed kijkt op de kaart hierboven, zie een rode plek. De rode plek is aan het knipperen. In het spel zie ik dat de Vagos de aanval openen. Hieronder zie je waar ik ben. Ik ben dus niet in Los Santos!

post-43295-1173537810.jpg

Mijn vraag is dus: begint de glitch nu te werken?

spoeky :cya:

Volgens mij is er gewoon met toeval een gangwar bezig.

Maar ik vind het wel vaag. Want toen een uur later zat op de kaart waar de gangwar is nog steeds te knipperen. Maar na 4 uur gevlogen te hebben, was er niks gebeurt :N.

Ik heb ruim 6uur gevlogen over zee met een shamal en bij mij is er niets gebeurt .

Het enig wat nu is gebeurt dat CJ bij mij niets van spieren meer heeft en niets meer van vet .

Weet iemand raad ?? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

hey allemaal!

ik heb ook dat je in San Fierro nu Ballas ziet en ook gebieden kunt veroveren "gangwar"

maar ik kan me niet zo goed herrineren dat ik veel naar het noorden ben gevlogen.

dus het kan ook binnen echt maar een paar min ( ong. min. of 2/3 ) gebeuren dat er Ballas rondzweeft in San Fierro

ik heb nu een gebied bij je vriendin's huis (michelle) uit me hoofd.. maar dan nog iets naar het westen waar je ook nog een vriendin krijgt daar is een stukje groen dat ik dus heb veroverd.

Groot-Duimpje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...