Jump to content

ballas san fierro


Forgotten

Recommended Posts

dus als ik het goed begrijp...

Als je door middel van de glitch nieuwe ganggebieden hebt van Ballas in SF dan kun je deze niet overnemen door een war te starten met deze Ballas? Met andere woorden, als je de glitch gebruikt is er geen weg terug meer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    6

  • koentje koene

    6

  • spoeky

    4

  • Steel Dogg

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

dus als ik het goed begrijp...

Als je door middel van de glitch nieuwe ganggebieden hebt van Ballas in SF dan kun je deze niet overnemen door een war te starten met deze Ballas? Met andere woorden, als je de glitch gebruikt is er geen weg terug meer?

Er is inderdaad geen weg terug meer zodra de glitch is voorgekomen, de territories zullen er voor de rest van de tijd dat je met die savegame bezig bent er zijn. Toch zijn de territories wel over te nemen door middel van een gangwar, alleen is het, zoals al vermeld eerder, lastig om zo'n gangwar uit te lokken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over de territory glitch. Stel dat je overal territoriums hebt, en je bent het zat (je hebt de laatste keer gesaved toen er nog maar 56 gebieden waren). Als je het spel dan zonder te saven afsluit, en je begint opnieuw met die savegame, zijn die territoriums er dan weer wel of niet meer?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem niet gesaved hebt niet!

Maar!!

Je kan hem altijd op een nieuwe Save Game saven, voor het geval je het tog nog een keer wilt spelen met Glitch, dat je niet weer 3 á 12 uur moet wachten!

Bewerkt: door Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de auto piloot opzet, zakt mijn vliegtuig steeds. Ik denk dat het miss komt omdat de wielen niet ingetrokken zijn, maar bij het tippe vliegtuig dat ik aan het vliegen ben kun je dat niet. Ik zou willen weten of ik misschien opnieuw moet ene vliegtuig pakken waar je de wielen wel kunt intrekken. Maar ik ben nu al 3 u aan het vliegen dus als je wantwoord weet hetd an hele zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de auto piloot opzet, zakt mijn vliegtuig steeds. Ik denk dat het miss komt omdat de wielen niet ingetrokken zijn, maar bij het tippe vliegtuig dat ik aan het vliegen ben kun je dat niet. Ik zou willen weten of ik misschien opnieuw moet ene vliegtuig pakken waar je de wielen wel kunt intrekken. Maar ik ben nu al 3 u aan het vliegen dus als je wantwoord weet hetd an hele zeker

Misschien dat jij vliegt met de Dodo, hier kun je geen wielen inklappen, hier zit ook geen autopiloot op. Je zou de Rustler kunnen gebruiken, die heeft autopiloot en kan wielen inklappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, bij welke missie nemen de Ballas San Fiero over dan?

Er is geen missie waarbij de Ballas SF overnemen. Sterker nog: Ballas zijn er niet in San Fierro!. Wel kan je d.m.v. een glitch Ballas laten komen in San Fierro en kun je hun uitroeien. Deze kan je krijgen door een tijd naar het noorden te vliegen. Als je dat ong. 5 min. hebt gedaan, zullen ze er verschijnen. Hoe langer je vliegt, hoe meer er in San Fierro te zien zijn. Het duurt wel erg lang, maar voor de meeste game-freaks is dat zeker geen probleem!

Link to comment
Delen op andere websites

Deze nemen zeniet over, ze nemen alleen Los Santos over na de missie 'The Green Sabre'. Als je bepaalde dingen uitvoert kun je zomaar iets activeren, dit noem je 'glitches'. Zo ook bij dit, je moet een paar uur ingametijd naar het noorden toe vliegen, dan krijg je allemaal gebieden in San Fierro en kun je die ook veroveren.

Link to comment
Delen op andere websites

het lukte anders mij al binnen een paar minuutjes .. :?

Het begint inderdaad al na een paar minuutjes (tenminste, het hoort te beginnen), maar dan heb je pas net het beginnetje en die gebieden hoeven niet altijd net in San Fierro tevoorschijn te komen. Om het maximum te halen, zdoat je zeker bent dat er ook in San Fierro gebieden zijn, ben je wel langer bezig dan dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...