Grillo Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 dus als ik het goed begrijp... Als je door middel van de glitch nieuwe ganggebieden hebt van Ballas in SF dan kun je deze niet overnemen door een war te starten met deze Ballas? Met andere woorden, als je de glitch gebruikt is er geen weg terug meer? Reageren
Preddy Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 dus als ik het goed begrijp...Als je door middel van de glitch nieuwe ganggebieden hebt van Ballas in SF dan kun je deze niet overnemen door een war te starten met deze Ballas? Met andere woorden, als je de glitch gebruikt is er geen weg terug meer? Er is inderdaad geen weg terug meer zodra de glitch is voorgekomen, de territories zullen er voor de rest van de tijd dat je met die savegame bezig bent er zijn. Toch zijn de territories wel over te nemen door middel van een gangwar, alleen is het, zoals al vermeld eerder, lastig om zo'n gangwar uit te lokken. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Je kan hem ook op een nieuwe save maken, 1 zonder ganggebieden in SF 1 wel met gebieden in SF Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Ik heb een vraagje over de territory glitch. Stel dat je overal territoriums hebt, en je bent het zat (je hebt de laatste keer gesaved toen er nog maar 56 gebieden waren). Als je het spel dan zonder te saven afsluit, en je begint opnieuw met die savegame, zijn die territoriums er dan weer wel of niet meer? Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Als je hem niet gesaved hebt niet! Maar!! Je kan hem altijd op een nieuwe Save Game saven, voor het geval je het tog nog een keer wilt spelen met Glitch, dat je niet weer 3 á 12 uur moet wachten! Bewerkt: 29 maart 2007 door Kellerman Reageren
michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Kun je het in stukjes doen: bv. Eerst ene uur vliegen, saven en later nog een paar uur en zo voort? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Dit zou kunnen, maar je moet wel voordat je saved ergens anders als normaal ganggebieden hebben. Bewerkt: 1 april 2007 door Donald F. Duck Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Mijn oude CD-Rom Disc van SA was kapot gegaan, heb ik in maart nieuwe gehaald! Nu wou ik dit gaan doen, 12 uur later, was er geen gangebied erbij! :S Reageren
michaelfivez Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Als ik de auto piloot opzet, zakt mijn vliegtuig steeds. Ik denk dat het miss komt omdat de wielen niet ingetrokken zijn, maar bij het tippe vliegtuig dat ik aan het vliegen ben kun je dat niet. Ik zou willen weten of ik misschien opnieuw moet ene vliegtuig pakken waar je de wielen wel kunt intrekken. Maar ik ben nu al 3 u aan het vliegen dus als je wantwoord weet hetd an hele zeker Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Als ik de auto piloot opzet, zakt mijn vliegtuig steeds. Ik denk dat het miss komt omdat de wielen niet ingetrokken zijn, maar bij het tippe vliegtuig dat ik aan het vliegen ben kun je dat niet. Ik zou willen weten of ik misschien opnieuw moet ene vliegtuig pakken waar je de wielen wel kunt intrekken. Maar ik ben nu al 3 u aan het vliegen dus als je wantwoord weet hetd an hele zeker Misschien dat jij vliegt met de Dodo, hier kun je geen wielen inklappen, hier zit ook geen autopiloot op. Je zou de Rustler kunnen gebruiken, die heeft autopiloot en kan wielen inklappen. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Tja, bij welke missie nemen de Ballas San Fiero over dan? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Tja, bij welke missie nemen de Ballas San Fiero over dan? Er is geen missie waarbij de Ballas SF overnemen. Sterker nog: Ballas zijn er niet in San Fierro!. Wel kan je d.m.v. een glitch Ballas laten komen in San Fierro en kun je hun uitroeien. Deze kan je krijgen door een tijd naar het noorden te vliegen. Als je dat ong. 5 min. hebt gedaan, zullen ze er verschijnen. Hoe langer je vliegt, hoe meer er in San Fierro te zien zijn. Het duurt wel erg lang, maar voor de meeste game-freaks is dat zeker geen probleem! Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Deze nemen zeniet over, ze nemen alleen Los Santos over na de missie 'The Green Sabre'. Als je bepaalde dingen uitvoert kun je zomaar iets activeren, dit noem je 'glitches'. Zo ook bij dit, je moet een paar uur ingametijd naar het noorden toe vliegen, dan krijg je allemaal gebieden in San Fierro en kun je die ook veroveren. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 het lukte anders mij al binnen een paar minuutjes .. Reageren
Preddy Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 het lukte anders mij al binnen een paar minuutjes .. Het begint inderdaad al na een paar minuutjes (tenminste, het hoort te beginnen), maar dan heb je pas net het beginnetje en die gebieden hoeven niet altijd net in San Fierro tevoorschijn te komen. Om het maximum te halen, zdoat je zeker bent dat er ook in San Fierro gebieden zijn, ben je wel langer bezig dan dat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.