Jump to content

ballas san fierro


Forgotten

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    6

  • koentje koene

    6

  • spoeky

    4

  • Steel Dogg

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben je dan nergens meer veilig voor de Ballas? dat zijn gemene schoften die naar je schieten, nog wel als ze denken dat je voorbij komt! :sigaar:

Nee je bent dan niet meer erg veilig, daarom is het ook zeker niet aan te raden om zo'n glitch op een 'goede' savegame te doen, maar om een aparte ervoor te maken. Heb ik niet gedaan en met missies doen wil dat nog wel eens erg frustrerend zijn :(.

Moet er trouwens wel bij zeggen dat die nieuwe gebieden niet bepaald vol zitten met allemaal Ballas members, maar af en toe kom je ze wel tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Hey mensen :cya:.

Ik heb een vraagje: Ik ben nu bezig met die glitch. Ik ben nu 2 en half uur aan het vliegen naar het noorden. Oppeens is er een gangwar gaande in Los Santos terwijl ik niet in Los Santos ben! Begint de glitch nu te werken?

post-43295-1173537679_thumb.jpg

Als je goed kijkt op de kaart hierboven, zie een rode plek. De rode plek is aan het knipperen. In het spel zie ik dat de Vagos de aanval openen. Hieronder zie je waar ik ben. Ik ben dus niet in Los Santos!

post-43295-1173537810.jpg

Mijn vraag is dus: begint de glitch nu te werken?

spoeky :cya:

Volgens mij is er gewoon met toeval een gangwar bezig.

Maar ik vind het wel vaag. Want toen een uur later zat op de kaart waar de gangwar is nog steeds te knipperen. Maar na 4 uur gevlogen te hebben, was er niks gebeurt :N.

er wordt gewoon een stukje van de GROVE aangevallen door de LS VAGOS die jij altijd moet verdedigen ....dat doe je heel vaak in het spel(een territorium verdedigen)......maar nu heb je pegg dat het nou op dit moment word aangevallen!snappie

Link to comment
Delen op andere websites

en als ge die glitch doe kan varrios los aztecas ook in san fierro voorkome?

Als je die glitch doet zijn alle gangs er overal. Dus Grove Street, Ballas, Vagos, Varrio Loz Aztecas, Triads, Forelli's, Da Nang Thang, San Fierro Rifa, Sindacco's, Leone's, etcetera. En ze lopen overal.

Link to comment
Delen op andere websites

en als ge die glitch doe kan varrios los aztecas ook in san fierro voorkome?

Als je die glitch doet zijn alle gangs er overal. Dus Grove Street, Ballas, Vagos, Varrio Loz Aztecas, Triads, Forelli's, Da Nang Thang, San Fierro Rifa, Sindacco's, Leone's, etcetera. En ze lopen overal.

Weet je dat zeker? Ik kom alleen de Ballas en Vagos tegen dan. Heb je er misschien een screentje van anders?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
kan dit ook met de xbox? en ik ben nu al een halfuur aant vliegen maar ik heb nog steeds niets en de map wordt steed groter weer tewijl ik niet richting san andreas ga? :duh: hulp pls _O_

voor zover ik weet kan dit ook op de Xbox, ik ben in ieder geval nog niets tegengekomen wat zei dat het niet kon. Aangezien het aantal minuten vliegen voor mij nog steeds erg onduidelijk is, kan ik ook niet echt een goed antwoord geven op je tweede opmerking. Ik dacht altijd een dat een half uur wel genoeg was, maar volgens iemand anders zijn dit enkele uren. Ik denk dat het daarnaast ook een kwestie van geduld is. Als de savehouses rood worden (als ze groen waren), dan begint het te werken. Er zijn meerdere topics over dit onderwerp, dus een beetje rondzoeken met de zoekfunctie zou ook geen slechte keus zijn, dacht ik zo.

Link to comment
Delen op andere websites

kan dit ook met de xbox? en ik ben nu al een halfuur aant vliegen maar ik heb nog steeds niets en de map wordt steed groter weer tewijl ik niet richting san andreas ga? :duh: hulp pls _O_

voor zover ik weet kan dit ook op de Xbox, ik ben in ieder geval nog niets tegengekomen wat zei dat het niet kon. Aangezien het aantal minuten vliegen voor mij nog steeds erg onduidelijk is, kan ik ook niet echt een goed antwoord geven op je tweede opmerking. Ik dacht altijd een dat een half uur wel genoeg was, maar volgens iemand anders zijn dit enkele uren. Ik denk dat het daarnaast ook een kwestie van geduld is. Als de savehouses rood worden (als ze groen waren), dan begint het te werken. Er zijn meerdere topics over dit onderwerp, dus een beetje rondzoeken met de zoekfunctie zou ook geen slechte keus zijn, dacht ik zo.

oke thanks en weet jy mischien nog meer glitches die er zijn voor de xbox of heb je een link ofzo? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...