Jump to content

Live muziek

Live muziek  

29 leden hebben gestemd

1. 1. Wil je dat het er in komt?

• Ja
      14
    • Nee
      14
    • Andere mening ...
      1
  2. 2. Denk je dat het er in komt?

• Ja
      3
    • Misschien
      7
    • Nee
      19

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat jullie van het idee vinden, dat Rockstar Games iets in GTA IV moet maken waardoor je live internet-radio (bijvoorbeeld Q-Music) kan beluisteren in je auto.

Geplaatst:

het lijkt me wel erg ja.

Maaar ik denk het niet wat ze moeten dan ook wweer betalen an ´z´on radiostation

dus ik denk dat ze het niet doen

Geplaatst:

Ik vind niet dat het erin moet. Ik vind de radiostations die in GTA zitten altijd erg leuk en dat past gewoon beter bij GTA. De real-life radio zet ik wel op als ik iets anders aan het doen ben, maar onder GTA wil ik juist in GTA op kunnen gaan met een passend muziekje erbij. Ik denk ook niet dat het erin komt trouwens.

Geplaatst:

Nee, ik wil het niet. Die muziek daar is beter!

En dan zouden ze ook van alle landen radio's moeten hebben.

Het gaat er volgens mij nooit inkomen!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil het niet en denk ook niet dat er live muziek inkomt. De muziek in gta past er echt bij. Als er live muziek in komt, gaat er toch wel een beetje sfeer weg. Want als het bijvoorbeeld in de jaren 80 afspeelt, past het niet echt om liedjes van nu erin te doen. Maar een oldies radiozender lijkt me dan ook niks.

Maar ik denk ook niet dat het erin zou komen. Ze gaan niet van elk land radiozenders erin doen. Dus ik heb liever gewoon weer een vaste sountrack :D.

:cya:

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

nah kijk als ze het doen promoten ze wel die radiostations , dus kunnen ze geld vangen . maar altijd is nog het makkelijkst om gwoon radio te starten van internet en dan gta starten. is veel handiger en niet moeilijk

dus van mij hoeft het echt niet

Geplaatst: (bewerkt)

Als het in deze tijd is vind ik 't wel een leuk idee, maar als 't in een andere tijd afspeelt vind ik 't niks.

Oja, enne, waarom q-music als voorbeeld en niet 538? 8)

Bewerkt: door Fox Lenny
Geplaatst:

Ik vind ook dat het er niet in moet komen, vind het altijd wel leuk met die 'GTA-zenders'.

Als je ze dan allemaal een paar keer hebt gehoord en je kent ze goed heb je echt zo'n GTA gevoel. 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...