.Antonio Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Dit plaatje heb ik gemaakt voor m'n nieuwe tutorial. Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 die tut ga ik denk ik even volgen vandaag. render: mooie render ervoor gebruikt is een hypnotinerende render want ik blijf er naar kijken zo cool vind ik hem Background: je hebt je bg mooi gemaakt met behulp van je render en niet iedereen komt daar altijd zomaar op natuurlijk effect: tsja,,, gewoon super mooie lighting effect gebruikt zo staat je render lekker in de spots font: goeie font gebruikt. misschien dat je hem ietsjes doorzichtiger had kunnen maken zodat je hem minder snel zag, zou wel mooier zijn geweest eindcijfer: 8 Reageren
.Antonio Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 *bumb* Bedankt voor je rate Djani! Nog andere rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.