Jump to content

ik heb nog steeds win98 eerste editie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb nog steeds de eerste editie van windows 98, weet iemand hoe ik aan de tweede kan komen?

Geplaatst:

Als het zoals met XP is, dan kun je eens beginnen kijken op de update site van microsoft.

www.update.microsoft.com

Geplaatst:
Als het zoals met XP is, dan kun je eens beginnen kijken op de update site van microsoft.

www.update.microsoft.com

Het werkt niet zoals met XP, mede doordat Windows 98 al een tijdje niet meer ondersteund wordt door Microsoft, en de Second Edition van '98 is iets anders dan de SP2 van XP. Het is namelijk een betaalde uitbreiding, die dus niet gratis te downloaden is.

Er zijn twee manier om de SE te krijgen, namelijk een geheel pakket kopen of de upgrade versie voor Windows 98. Ik heb even gezocht maar ik heb geen Nederlandse verkoopsite kunnen vinden, behalve dat er op Marktplaats van Ebay misschien wat te vinden is.

Meer informatie kan je ook vinden op deze site, welke redelijk veel informatie geeft over het hoe en wat van de Second Edition.

Geplaatst:

Precies, je zult dus of het gehele pakket of een update moeten kopen. Wat je ook eens zou kunnen proberen is Windows 2000, een erg fijne versie van Windows die ik ruim een half jaar op mijn vorige computer liet draaien.

Werkte erg soepel en ook het opstarten was zeer snel, zeker eèn van de beste Windows die ik ooit heb gedraaid :klap:

Windows 2000 is niet overal ( bijna nergens) meer te verkijgen, toch vond ik nog wel wat hulpgevende websites via Mister Google:

Google resultaten

Windows 2000 Kopen [Google]

Je zou ook nog kunnen kijken zoals Preddy al zei op Ebay of Marktplaats.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ach joh, het hoeft al niet meer. (ik heb er nog een HDD in gezet en daarop staat nu xp!)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...