Jorne Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 missie dat je moet vliegen door zo'n corona en dan weer terug en moet landen maar als ik weer terug ga en door zo'n gebied ga krijg ik zo'n straaljager met rakketen op me af :angry: maja wie heeft tips!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Dan vlieg je over de 'no fly zone'. Je moet erom heen vliegen, dan is er niets aan de hand. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorne Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 oh oke ff proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Deze missie is al eens besproken (al vaker). Echt? Hoe kom je dat te weten dan? Door de zoekfucntie te gebruiken! Aha! SLOTJE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts