.Levi. Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Ik had gisteren een signature gemaakt van het spel Stalker, moest gelijk aan vroeger denken. Toen had ik ook altijd van dit soort grauwe grunge-achtige signatures. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 vind hem erg mooi, past goed bij de donkere en verrote sfeer van STALKER, ik heb er eigenlijk niet veel op aan te merken, wel zou ik graag willen weten hoe je die achtergrond heb gedaan Toen had ik ook altijd van dit soort grauwe grunge-achtige signatures betekend dat je heb ge-grunged of op een andere manier Mooi werk en alvast Bdankt Reageren
.Levi. Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Bedankt voor je reactie Plantebak. Ik heb zitten smudgen en daarbij ook wat grunge brushes gebruikt voor op de achtergrond en om in te blenden. Die vuurspetters ik weet niet of je weet welke ik bedoel maar die gaan zo schuin naar het rode licht toe aan de zijkant. Die heb ik gewoon met 1px brush gemaakt. Ik doe dan altijd eerst wat lijntjes krassen en daarna smudge ik heel voorzichtig zo'n lijntje met een bepaald brush vormpje, je krijgt (vind ik) dan een leuk effectje zoals je ziet in de signature. Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 .levi. ik ben jajoers op jou sigs die je maakt zeg render: vind de render er mooi ingezet, past ook bij de rest van je style van de sig font: je hebt mooie font gebruikt, je naam wss express zo onduidelijk erin gezet en dat vind ik des te beter effecten: grunge effect zo te zien, ziet er echt gewoon mooi uit maar het is niet echt mijn style BackGround: background vind ik ook al mooi lekker donker van kleur en die witte stippen/lijntjes hebben wel wat eindcijfer: 8,2 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Hij is schitterend geen woorden voor over een dikke vette 10! jammer dat je geen 11 mag geven. Reageren
.Syfes Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 render : daar heb je veel werk aangericht deze render past bij je sig . Achtergrond: Heel mooi gedaan ,past zeker bij je render Font: Mooi gedaan maar de groote van Stalker zou ik wat kleiner makenmaar voor de rest is er nietsaan . Stroke :Past ook erbij en maakt de sig wat mooier. Punten :9.5/10 Ps:Zou je hier een tut van maken AUB Levi Greetings .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 BG is mooi verwerkt in render kleuren passen goed samen! Ook rende ris mooi gekozen! Gen - punten je krijgt van mij een 9.5/10 Rivel Reageren
Woetsha Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Render : De render heb je goed gekozen, ken hem eigenlijk ook niet. Achtergrond: zeer goede achtergrond zeker die uitbarstingen. .Levi. : zeer goed verstopt en mooi, moet wél hé . Hint : Je moest ''stalker'' beter links zetten van je sig daar heb je namelijk een leeg ruimte tegenover de linkse ruimte. Punten : 9,9/10 Woetsha. Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Haha thanks dudes, dacht dat dit topic richting de lava ging maar nee. Je moest ''stalker'' beter links zetten van je sig daar heb je namelijk een leeg ruimte tegenover de linkse ruimte. De reden waarom ik dat niet heb gedaan is heel simpel. Aan de linkerkant heb je misschien wel wat ruimte maar als ik daar mijn tekst zou neerzetten dan verpest je ook het verlichtende effect. Op de plek waar je nu de tekst ziet staan is het wat grauwer en donkerder als ik dat plekje open zou laten staan dan zou je weinig leuks opmerken van de signature zelf, maar dat is zoals ik het zie. Reageren
floramel Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Prachtig, echt de max gewoon een vette 1O zoals Muay Thai zei! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Lettertype: 9 Plaatsing: 9 Face: 9 Kleur: 9 Render: 10 Plaatsing: 10 Mooiheid: 10 Ingeblend: 10 Border: 9 Stijl: 9 Dikte: 9 Kleur: 10 Stijl: 10 Verdeling: 10 Achtergrond: 10 Effecten: 10 Overige: 10 Bonuspunten: Commentaar: Een mooie signature! Misschien zou je die zwarte lijn om STALKER nog wat kunnen vervagen, misschien is dat mooier. KUTGW! TOTAAL: 10 Aantal sterren: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.