Jump to content

S.T.A.L.K.E.R

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had gisteren een signature gemaakt van het spel Stalker, moest gelijk aan vroeger denken. Toen had ik ook altijd van dit soort grauwe grunge-achtige signatures. :)

stalkergz2.png

Geplaatst:

vind hem erg mooi, past goed bij de donkere en verrote sfeer van STALKER, ik heb er eigenlijk niet veel op aan te merken, wel zou ik graag willen weten hoe je die achtergrond heb gedaan

Toen had ik ook altijd van dit soort grauwe grunge-achtige signatures

betekend dat je heb ge-grunged of op een andere manier

Mooi werk en alvast Bdankt :)

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie Plantebak. ;) Ik heb zitten smudgen en daarbij ook wat grunge brushes gebruikt voor op de achtergrond en om in te blenden. Die vuurspetters ik weet niet of je weet welke ik bedoel maar die gaan zo schuin naar het rode licht toe aan de zijkant. Die heb ik gewoon met 1px brush gemaakt. Ik doe dan altijd eerst wat lijntjes krassen en daarna smudge ik heel voorzichtig zo'n lijntje met een bepaald brush vormpje, je krijgt (vind ik) dan een leuk effectje zoals je ziet in de signature.

Geplaatst:

.levi. ik ben jajoers op jou sigs die je maakt zeg

render: vind de render er mooi ingezet, past ook bij de rest van je style van de sig

font: je hebt mooie font gebruikt, je naam wss express zo onduidelijk erin gezet en dat vind ik des te beter

effecten: grunge effect zo te zien, ziet er echt gewoon mooi uit maar het is niet echt mijn style

BackGround: background vind ik ook al mooi :bier: lekker donker van kleur en die witte stippen/lijntjes hebben wel wat

eindcijfer: 8,2 :bier:

• 1 maand later...
Geplaatst:

render : daar heb je veel werk aangericht deze render past bij je sig .

Achtergrond: Heel mooi gedaan ,past zeker bij je render

Font: Mooi gedaan maar de groote van Stalker zou ik wat kleiner makenmaar voor de rest is er nietsaan .

Stroke :Past ook erbij en maakt de sig wat mooier.

Punten :9.5/10

Ps:Zou je hier een tut van maken AUB Levi

Greetings .Syfes

Geplaatst:

BG is mooi verwerkt in render kleuren passen goed samen! Ook rende ris mooi gekozen! Gen - punten je krijgt van mij een 9.5/10

Rivel

Geplaatst:

Render : De render heb je goed gekozen, ken hem eigenlijk ook niet.

Achtergrond: zeer goede achtergrond zeker die uitbarstingen.

.Levi. : zeer goed verstopt en mooi, moet wél hé .

Hint : Je moest ''stalker'' beter links zetten van je sig daar heb je namelijk een leeg ruimte tegenover de linkse ruimte.

Punten : 9,9/10

Woetsha.

Geplaatst:

Haha thanks dudes, dacht dat dit topic richting de lava ging maar nee. :puh:

Je moest ''stalker'' beter links zetten van je sig daar heb je namelijk een leeg ruimte tegenover de linkse ruimte.

De reden waarom ik dat niet heb gedaan is heel simpel. Aan de linkerkant heb je misschien wel wat ruimte maar als ik daar mijn tekst zou neerzetten dan verpest je ook het verlichtende effect. Op de plek waar je nu de tekst ziet staan is het wat grauwer en donkerder als ik dat plekje open zou laten staan dan zou je weinig leuks opmerken van de signature zelf, maar dat is zoals ik het zie. :)

Geplaatst:

Lettertype: 9

• Plaatsing: 9
  • Face: 9
  • Kleur: 9

Render: 10

• Plaatsing: 10
  • Mooiheid: 10
  • Ingeblend: 10

Border: 9

• Stijl: 9
  • Dikte: 9

Kleur: 10

• Stijl: 10
  • Verdeling: 10

Achtergrond: 10

Effecten: 10

Overige: 10

Bonuspunten:

Commentaar: Een mooie signature! Misschien zou je die zwarte lijn om STALKER nog wat kunnen vervagen, misschien is dat mooier. KUTGW!

TOTAAL: 10

Aantal sterren: 5stars.PNG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...