michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik heb net de fraps versie van jouw gedownload, maar waar slaagt ie de filmpjes op? In feite worden de opgenomen bestanden meestal opgeslagen in de map waar je fraps geïnstalleerd hebt. Dit kan dus bij iedereen verschillend zijn. Je kunt dit tevens zien onder de kop 'Movies', wanneer je Fraps opgestart hebt. Hieronder nog even een plaatje ter verduidelijking. heb het gevonden, bedankt Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik heb net de fraps versie van jouw gedownload, maar waar slaagt ie de filmpjes op? In feite worden de opgenomen bestanden meestal opgeslagen in de map waar je fraps geïnstalleerd hebt. Dit kan dus bij iedereen verschillend zijn. Je kunt dit tevens zien onder de kop 'Movies', wanneer je Fraps opgestart hebt. Hieronder nog even een plaatje ter verduidelijking. sorry maar dit klopt niet want de afbeelding is een andere versie van de fraps die je kan downlauoden er staat ook geen vak bij met movies het is een hele oude versie van fraps die je kon downlaouden lorenzo gta[/font] Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) ik heb dat gamecam gedownload maar dan lukt het zegmaar voorderest iet ik kom dan op een gegevenmoment dus bij dat gamecam profile manager en dan hoort er links in dat vak alle spellen te staan maar bij mij staat er maar een spel terwijl ik er ongeveer 15 heb weet er iemand wat het probleem is want het lukt dan helemaal niet meer heeft iemand hetzelfde probleen of weet hij de oplossing? greetzzz lorenzo gta[/font] Bewerkt: 2 april 2007 door lorenzo gta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.