1992 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 ik kan op de een of andere manier de auto dealer op het tweede eiland niet kopen je weet wel die gebouw tegen over die benzine pomp die je krijgt bij een missie kunnen jullie mij mischien helpen? Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Je moet eerst de AutoSchool Behalen. Dan wordt je gebeld Door Cesar en kan je wat missies doen. Gaan vooral over auto's. Na die missie kan je het kopen. En dan kan je ook races doen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Je moet eerst de Driving School halen. Hier leer je beter auto rijden. Daarna kun je voor $80.000,- (Dacht ik) die garage, genaamd Wang Cars kopen. Bij Wang Cars kun je dan missies doen. Deze zijn niet nodig om de storyline uit te spelen. Wel zijn ze nodig om GTA San Andreas 100% uit te spelen. Als je de eerste missie van Wang Cars hebt gehaald, kun je ook auto's tunen in Wheel Arch Angels. Meer informatie op WikiGTA: - De Driving School - San Fierro Missies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.